Bersama Berjuang

Saturday, December 25, 2010

BLOG & PORTAL UMNO YANG LESU DAN KAKU!!! INI BUKAN ZAMAN PALEOLITIK!!!


Isu terjah pertama GWM mungkin kurang mendapat perhatian dari Biro Penerangan UMNO Malaysia. Mungkin terlalu sibuk dengan aktiviti penerangan aktiviti aktiviti UMNO di seluruh pelusuk negara agaknya ... Wallahu'walam.

GWM kini mengkhususkan isu terjah kedua ini bagi portal dan blog Bahagian, Pemuda dan Puteri UMNO negeri Selangor.

Tinjauan dan analisis yang dilakukan amat menyedihkan ... amat amat menyedihkan! Negeri yang mempunyai Multimedia Super Corridor (MSC) dan rangkaian serta kepantasan alam siber rupanya dinaungi oleh Super Lembab dan Super Non aktif portal dan blog UMNO.

Hanya 16 portal/blog UMNO Selangor yang benar benar aktif sebagai penyampai maklumat dari 66 portal/blog UMNO Selangor (24 peratus yang aktif).
Dunia maklumat secara online ini gagal sama sekali dimanfaatkan oleh UMNO Selangor yang sepatutnya sudah mendominasi alam siber jika dibandingkan dengan negeri negeri lain ... juga portal dan blog pembangkang di negeri Selangor.

GWM paparkan dibawah portal dan blog 22 Bahagian UMNO Selangor sebagai tanda aras kegagalan UMNO Selangor untuk melihat pentingnya portal/blog sebagai saluran (conduit) maklumat dan platform untuk menangkis dakyah pembangkang.


UMNO SUBANG





UMNO KLANG





UMNO AMPANG





UMNO SABAK BERNAM




UMNO SUNGAI BESAR





UMNO HULU SELANGOR





UMNO TANJUNG KARANG





UMNO KUALA SELANGOR





UMNO SELAYANG




UMNO GOMBAK




UMNO PANDAN



UMNO HULU LANGAT





UMNO SERDANG




UMNO PUCHONG




UMNO PJ SELATAN





UMNO PJ UTARA





UMNO SHAH ALAM




UMNO KAPAR




UMNO KOTA RAJA




UMNO KUALA LANGAT




UMNO SEPANG





Kurang inisiatif atau tiada inisiatif ...

Walhal portal/blog ini amat penting untuk menyampaikan maklumat, dasar dan apa jua aktiviti UMNO, malah sebagai senjata yang mampu menangkis dakyah pembangkang!

GWM rasa tidak perlu memaparkan portal/blog pembangkang di Selangor ... cukup aktif ... boleh dikatakan 24 jam running! Portal / blog UMNO Selangor ?
Mungkin untuk membuat portal, kita terpaksa membelanjakan sedikit wang untuk membeli domain. Tetapi blog adalah percuma, free, no money involved ... hanya perlu luangkan sedikit masa untuk berjuang. Susah ke !

GWM: Takkan Blackberry, Blueberry, Strawberry, Raspberry, Beri Beri, Biri Biri boleh dibeli ... mahal tu !!!


GERAKAN TIMUR:

Tahniah kepada GWM yang menyentuh isu ini.  Teringat seorang Ketua UMNO cawangan yang GT tulis kat SINI.

1 comment:

  1. Pakteh dah linkkan blog tuan seperti yang diminta di http://www.betoika.blogspot.com

    Terima kasih atas kunjungan.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...