Bersama Berjuang

Thursday, October 7, 2010

CERITA DALAM GAMBAR - RAHIMI OSMAN

Inilah wajah anak muda yang tampil dgn berani mendedahkan kebobrokkan, kerendahan moralisasi, politik kotor lagi busuk mainan PKR.

 
Kenangan semasa berjuang untuk Pengkhianat negara

Sidang akhbar yang memdedahkan kejahatan PKR.  Ini semakin menyerlahkan KEBENARAN UTK SAIFUL yang asyik ditunda oleh peguam2 Al-liwati khususnya Karpal Tunda

Aksi biasa dari samseng PKR, dari berdemo, bermesyuarat atau apa saja....  ganas!!!
zassss... zasssss...  aleeeeee karawaleeeeeeee... disssshhh... zasssss... (sound effect film tamil)

INI?  PUNCA SEGALA KEMUNGKARAN YANG TERPALIT KEPADA RAHIMI!!! 
GERAKAN TIMUR:
Mainan politik busuk berpaksikan fitnah oleh PKR semakin meloyakan.  Terbaru, Rahimi Osman mendedahkan betapa beliau telah dipaksa untuk menandatangani akuan bersumpah yang bertujuan untuk mengaitkan nama DS Najib dan Rosmah dalam kes liwat yang melibatkan Saiful Bukhari.

Di mana etika dan moral si peguam puaka ketika ini???  Malang, golongan professional dan elit ini semakin menyumbang kepada kehancuran negara. Fitnah, fitnah dan fitnah.   Memalukan Islam!!!  

Yang melayu PKR blum sedar lagi ke?  Pas macam mana?  Sanggup berdiam diri membiarkan fitnah ini berleluasa?  Atau sememangnya meng"halal"kan permainan fitnah ini? 

1 comment:

  1. Semoga Allah memberikan perlindungan kepada mereka-mereka yang bercakap benar!

    Aku Yang Bingai
    PRK DUN Galas - Siapa Menghina Siapa Terhina

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...