Bersama Berjuang

Thursday, September 9, 2010

ZAID IBRAHIM VS AZMIN featuring Pak Sheikh


Pemilihan PKR semakin panas dengan permainan Assmin yang kotor demi menyingkirkan Zaid Ibrahim dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden.  Terbaru, Assmin telah disyaki mengeluarkan surat untuk menyerang kredibiliti Zaid.  Dalam surat itu menyatakan tentang isu2 yang BN gunakan untuk menyerang Zaid.  Blogger MPP mendedahkan DISINI.

Sementara itu, bekas Naib Ketua Angkatan Muda PKR, Mohd. Zahid Md. Arip berkata, bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu perlu memutuskan sama ada beliau sanggup berkorban 'jiwa dan raga' untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim ataupun tidak.  Ini adalah kerana tiada orang yang sanggup "berkorban" sehebat Assmin untuk Sheikh Anwar Al J*b*ri dalam sejarah PKR.  

GT percaya, kasih sayang ibarat romeo dan juliet yang tersemai diantara anwar dan assmin begitu kuat, dan ini terbukti apabila anwar terang-terangan menyodom menyokong Assmin.  Zaid harus bijak memanipulasikan sokongan yang diterima oleh kambing PKR yang berhatikan DAPigs dalam PKR.  Untuk kambing2 yang lain, Zaid disarankan agar menggunakan wang dan intelektual nya untuk mempengaruhi pemilihan nanti.  Harus diingat bahawa seramai 400,000 kambing yang akan menentukan siapa yang layak.  Belum tentu Assmin boleh mempengaruhi mereka semua!!!  Pergi jahanam dengan kambing2 yang membuat sidang media kononnya menyokong Assmin.  Percayalah, bila Assmin kalah nanti, sebelum ayam berkokok (amik ayat Hasan Ali) mereka akan datang bersujud sambil meminum air rendaman kaki Zaid. Beri pucuk ubi, mungkin kambing2 akan sokong sementara, namun berikan DAUN KETUM, pasti mereka akan menyokong selamanya!!!

Demi membuktikan demokrasi ala yahudi tanpa nepotism dan kronisme laungan Pak Sheikh, Zaid harus berani spt kata-kata Pak Sheikh, "kalau takut menanggung risiko, jangan bicara tentang perjuangan".

Buat Zaid - LAWAN TETAP LAWAN
Buat Assmin - SHIT!!!
Buat Pak Sheikh - ALEEEEEEE... KARAWALLEEEEEE.. SIVAJI THE BOSS... TAKETAKETA.. POOODAAHH!!!

2 comments:

  1. Kemana pula Zaid nak melompat selepas ni? Dulu dengar guruh 16 September Pak Syeikh, Zaid curahkan habis buang jawatan Menteri dan tinggalkan UMNO.

    Join Hindraf sajalah kut?

    ReplyDelete
  2. woi setan,au ni bulan mulia ni pun masih suka menghina,agak2nya kau ni dulu pernah diliwat ke,sebab mulut kau tu asyik sebut2 alliwati alliwati,tu zikir kau ke haa setan jembalang tanah khaak puith

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...