Bersama Berjuang

Tuesday, September 14, 2010

SEMBOYAN PERANG SUDAH BERMULA!!!

Maaf.  GT merasakan tak perlu taruk gambar Syed Husin.  Tak penting pun... Dia ni cume menempel sambil tunggu di buang ke tong sampah!!!

Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Senator Dr Syed Husin Ali, 74, tidak akan mempertahankan jawatannya dalam pemilihan parti kali ini.

Syed Husin yang dilantik sebagai senator tahun lalu memegang jawatan ini selama dua penggal apabila pengabungan kedua-dua parti itu membentuk PKR.

Beliau juga pernah menerajui Parti Rakyat Malaysia sebelum partinya bergabung dengan KeAdilan pada 2003.
Sementara itu dua nama yang bakal merebut jawatan nombor dua dalam parti ini ialah naib presiden parti, Azmin Ali dan ahli majlis tertinggi, Datuk Zaid Ibrahim.

Sumber - Malaysia Instinct

GERAKAN TIMUR:
Bapak sosialis ini nampaknya sudah surrender.  Manakan tidak, kerusi panas menjadi idaman Assmin, si jambu kesayangan Sheikh Anwar Al-juburi.  Teka - teki perletakan jawatan Syed Husin yang telah terjawab  ini seharusnya membuka byk lagi jawapan dari kambing2 PKR samada menyokong Assmin atau Zaid.  Pada hemat Gerakan Timur, Syed Husin tentu menyampah terhadap Assmin yang bernafsu besar spt pak sheikh.  Tak pasal2, Syed Husin terpaksa melepaskan jawatannya.  Nampaknya, kerjaya politik Syed Husin sudah hampir ke penghujung.  Apapun, Gerakan Timur mengganggap Syed Husin ini ibarat ; ada tak ada.. sama saja.  

Syed Husin pasti menyebelahi Zaid kali ini.  Ini kerana orang2 Anwar mmg tak boleh dipercayai, dan penting diri, bukan  parti.  Syed Husin "diturunkan" dari jawatan itu.  Kasihan...  Syabas kepada Zaid kerana dapat 1 lagi sokongan dari politikus senior walaupun kewujudan beliau ibarat hidup segan mati tak mau...

SYED HUSIN FOR ZAID!!!  

4 comments:

  1. Bro, bukan serunai perang la... serunai wayang kulit sudah berbunyi bagi menandakan Anu War akan memulakan sebagai dalang untuk menggerakan Pak Dogol dan Wak Long di depan layar..... kesian Syed Hussin jadi babi kena kerat tengkuk.......... tua-tua pun mudah je serah leher untuk disembelih Anu War.....

    ReplyDelete
  2. blong anda sangat bagus..
    artikel juga bagus...
    teruskan perjuangan....

    blog anda telah dimasukkan dalam bloglist saya di
    http://sayamelayuislam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wat saspen jer awak ni bro.. ingatkan semboyan perang Malaysia-Indonesia tajaan kumpulan Bendera tu..

    kalau takat PKR pancung PKR, kita tengoklah siapa yang kena..

    ReplyDelete
  4. Yang Gambi,
    kesian diaaa.. kesian diaaa...

    bangkitmelayuislam,
    terima kasih. saya akan link blog anda juga.

    Apai,
    Bendera tu aliran kristian dan di support oleh ca ya nun alif indonesia... sial mereka tuh..

    kita tgk siapa yg kene dalam pkr.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...