Bersama Berjuang

Wednesday, September 15, 2010

ANWAR TAKDE TELOR!!! JOGET PANDAI LAAA....

"..Bila ku pandang kerdip bintang nun jauh disanaaaaa....yeeeehaaaaaaa!!"
Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mengesahkan tidak akan bertanding pada pemilihan parti November ini, bagi jawatan Presiden. Anwar berkata, beliau tidak akan menerima sebarang pencalonan daripada mana-mana cabang yang akan mula bermesyuarat Jumaat ini untuk sebarang jawatan dalam parti.

“Saya inginkan persaingan yang sihat, dengan semua calon dikemukakan mematuhi etika pemilihan sepenuhnya dan tidak mendakwa mendapat restu saya.  “Saya juga tidak akan menerima sebarang pencalonan untuk sebarang jawatan dalam parti,” kata beliau dalam laman GOblognya.  

KLIK SINI untuk berita selanjutnya.

GERAKAN TIMUR:
Taktik "playsafe" nyata menjadi pilihan Sheikh Anwar Al Juburi.  Kemungkinan idea ini datang dari KY Jelly yang tugasnya untuk melancarkan pergerakan.  Dgn cara ini, imej Anwar tidak terjejas kerana; dia tidak akan kalah bertanding.  Cara ini juga sebenarnya menunjukkan bahawa Anwar tidak percaya kepada ahli-ahli partinya sendiri.  Lebih tepat, Anwar hanya menggunakan mereka sebagai keldai tunggangan untuk mencapai cita-citanya sebagai PM.  Lebih mudah tugas Anwar apabila penyokong-penyokong mereka ber IQ tahap keldai.  Keldai-keldai yg sememangnya gagal berfikiran waras apabila Anwar yang diagungkan sebenarnya tidak pun memegang sebarang jawatan dalam PKR.  Dalam perlembagaan PKR, jawatan tertinggi adalah Presiden.  Jadi, apakah jawatan Anwar dalam PKR?  Nah... andai perlembagaan parti sendiri pun dia tidak hormati, apatah lagi Perlembagaan Negara!!! Apabila dia TIDAK BOLEH DIKALAHKAN, bukankah ini adalah survival strategy Pak Sheikh?   Lihat, betapa bijak game Anwar...  Siapa yang bodoh? Amalan politik songsang yang berjaya membodohkan keldai-keldai parti keldaian semua.  Jelas matlamat Anwar hanya satu, PERDANA MENTERI!!!

Cuba anda yg bijaksana renungkan, Apa jawatan dia dalam PKR?  Ketua Umum?  Tunjukkan GT kat mana tertulis dalam perlembagaan PKR babi bab ketua umum nih?  Bagaimana seorang yang tidak berjawatan, tetapi sgt berkuasa.  Adakah ini cara gentleman?  Tidak, gentleman tak main belakang..hahahaha....  

A good leader is someone who can LEAD and FOLLOW.  Tapi cuba anda lihat permainan Anwar... busuk tak?  Yaaaa... dia mmg BUSUK punya kaki...hahahahaha...  babi la ko Anwar!!!

5 comments:

  1. Sekali Anwar dah npk pintu belakang,sampai mati pun dia tak kan nampak pintu depan...sebab pintu belakang lagi nyaman bai... BELIEVE IT OR NOT?? HEHEHEHE MUST BELEIVE IT BRO..

    ReplyDelete
  2. Anwar memang sah ada telor! Yg tak de mungkin Najib sebab ramai yg kata telor dia ada kat Rosmah.

    ReplyDelete
  3. Salam bro,
    Dah dasar penipu,walaupun dia tak bertanding tapi dia masih ada kepentingan dalam keadilan...parti keluarga.

    saya undi anwar jika kalau dia jadi presiden,azizah jadi timbalan nurul jadi naib presiden...kita tawan PKR.

    ReplyDelete
  4. salam bro, menarik blog sdr teruskan dan reka gambar bayak lagi super impose Anuar, Lim Kit Siang, Nik Aziz, Lim Guan Emg yang utama. Dan lain-lain jika ada kesempatan . TQ

    ReplyDelete
  5. Wait a minute - that photo has been doctored. There is no proof. There is no photographer produced. The photo has been doctored and manufactured. And yes, this photo must be a trap. And oh yes, the photo is a persecution. Because there is too much corruption you see, and there is mismanagement of the country, so they came up with the photo - this is unfair you know. how can they come up with fake photo like that? Hahahahaha

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...