Bersama Berjuang

Thursday, August 12, 2010

SIAPA KAMBING TAMBATAN ANWAR???



Selangor digemparkan oleh satu sidang akhbar dimana kalid gagap membuat kenyataan bahawa pejabat dia telah dipasang kamera pengintip.  Persoalannya, milik siapakah kamera buruk  itu?  Ada pendapat mengatakan bahawa itu mungkin kerja Azmin.  Ada juga yang berpendapat itu kerja Eligeligeli.  Gempak betul la citer si gagap nih.  Dokumen hilang, dan skrg, jumpa kamera plak kat ofis dia... nak tunjuk bahawa kerajaan PR disabotaj la tu konon-kononnya.  So, bila dah cipta alasan, maka setahun lagi dia akan kata " saya ada mem...mem..mem..membuat sidang akhbar berkenaan perkara ini setahun yang lalu".  So, senang2 je leh lepas.  Kononnya berdasarkan fakta.  hahahaha... temberang serupa anwar!!!

Pada hemat Gerakan Timur, 2 posting yg lalu ada bersangkut paut dengan perkara ini.  Perlu ingatkan bahawa PKR telah menggunakan taktik keji ciptaan Anwar pada banner mereka di Johor.  Dan perkara ini telah mendatangkan kemurkaan baginda Sultan Johor dan mengundang kemarahan sekelian rakyatnya.  Perkara ini amat merugikan PKR yang sedang menapak di Johor lebih2 lagi ia merupakan kubu kuat UMNO, dimana Chua Jui Meng ditugaskan menarik undi Cina disana.  Kesilapan besar ini jelas tidak mahu ditanggung oleh Fuckatan; PAS & DAPigs telah "BELAJAR" di Negeri Perak.  Oleh itu, PKR TERPAKSA MENCIPTA ISU BARU UNTUK MENGALIHKAN PERHATIAN RAKYAT DARI ISU DI JOHOR INI.  Tidak mgkin Azmin yg akan menepis persoalan ini, kerana semua orang tahu bahawa Azmin adalah kesayangan Anwar.  Jadi, PKR menggunakan Menteri Besar Paling Bodoh sebagai kambing tambatannya untuk menyelamatkan Anwar!!!  Dan kambing ini akan dikorbankan bila sampai waktunya, selaras dengan kata-kata peliwat agung: "klu takut menanggung risiko, jangan bicara tentang perjuangan!"

Apapun, kebebalan Kalid Gagap mmg terserlah!!!  Rakyat Selangor jgn tertipu, ini adalah permainan yahudi yg cuba mencipta alasan bagi kemudian hari dan sebahagian dari teknik mengalihkan perhatian. 

2 comments:

  1. Salam...Daripada mengintip Khalid G tu baik pasang Kamera kat bilik Elly G..Tak taulah kalau Nuar suruh pasang...

    ReplyDelete
  2. tak leh pakai khalid nih...meluat aku.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...