Bersama Berjuang

Monday, August 23, 2010

LAPORAN POLIS TERHADAP NURUL IZZAH


KUALA LUMPUR 23 Ogos – Bekas Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan, Muhammad Zahid Md. Arip hari ini membuat laporan polis terhadap Ahli Parlimen (MP) Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar, daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Anak kepada penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu didakwa mengeluarkan kenyataan yang menjejaskan imej dan maruah negara dalam satu temu bual dengan sebuah akhbar Indonesia baru-baru ini. 

Muhammad Zahid, yang ditemui selepas membuat laporan polis itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini, berkata, Nurul Izzah telah menyebarkan maklumat palsu mengenai Dasar Baru Ekonomi (DEB) serta memperkecilkan keupayaan kapal selam negara ini. 

Katanya kenyataan Nurul Izzah, kononnya pelaburan asing ke negara ini merosot teruk, adalah satu berniat jahat, manakala kenyataan beliau keupayaan kapal selam negara ini boleh mengundang kecenderungan pihak luar untuk melancarkan serangan terhadap negara ini. – Bernama


GERAKAN TIMUR:
Nampaknya tindakan Nurul Izzah mengundang kecaman dari pelbagai pihak.  Semalam, persatuan bekas TLDM Negeri Sembilan telah melahirkan rasa kecewa pada anak Sheikh Anwar Al - J*b*r*.  BACA SINI..  Si Izzah ni sebenarnya terikut-ikut perangai bapanya.  Cara dia menyerang institusi pertahanan adalah berdasarkan spekulasi, dan bukannya fakta.  Panglima Angkatan Tentera Laut berkata kapal selam Scopene merupakan aset strategik pertahanan negara bukan alat untuk meraih keuntungan politik murahan.  Bagi Tan Sri Abdul Aziz, kapal selam itu mempunyai keupayaan tinggi, diiktiraf sebagai antara yang tercanggih di dunia dan telah terbukti dalam operasi tembakan hakiki yang dijalankan oleh TLDM Julai lalu. 

Nurul Izzah telah memburukkan nama Malaysia di luar negara, yang selalunya dilakukan oleh bapanya yg cukup minat pada lelaki.  Nurul Izzah juga bijak dalam membuat serangan apabila menyentuh institusi yang sewajibnya merahsiakan segala operasi mereka iaitu KETENTERAAN.  Apakah dia mahu Kementerian Pertahanan membuat deklarasi yang kononnya untuk bersikap telus, namun akhirnya mentor DAPigs di seberang tambak johor bertepuk tangan kerana mendapat maklumat sulit negara???  Inilah sebenarnya kebangangan Nurul Izzah.  Dia harus tahu bahawa soal keselamatan negara adalah RAHSIA BESAR. 

Laporan polis telah dibuat terhadap si petualang bangsa in-the-making ni oleh Sdr. Mohd Zahid Md Arip, si suara lantang dari PERKASA.  Syabas PERKASA!!! kerana dilihat lebih vokal dan menonjol dari Pemuda UMNO. 

9 comments:

  1. syabas perkasa! nak harapkan pemuda umno lepas raya kot! sebab sekarang ni banyak sgt nak attend majlis buka puasa..pemuda umno akan perkasa tanpa KJ..ayuh nyahkan KJ dr pemuda umno!

    ReplyDelete
  2. Lantang sahaja tidak ada makna. Ini dia ada orientasi tindakan. Bertindak. supaya mereka dapat merasakan kesan dari kejahatan mereka.

    ReplyDelete
  3. Salam..Kerana ada agenda tersendiri membuat Nurul izah lupa kepada tanggungjawab sebagai rakyat.Keselamatan negara bukan perkara kecil.Musuh menggunakan khidmat pengintip yang besar kosnya untuk mencari maklumat..kita boleh beri dengan percuma....

    ReplyDelete
  4. Masuk ke jel je...sumbat sekali dgn bapak dia tu...

    ReplyDelete
  5. Buang negara aje orang yang mcm ni...

    ReplyDelete
  6. Pemuda UMNO, letih dan lesu sebab puasa tak larat nat buat apa-apa !

    ReplyDelete
  7. anak johor,
    keramatlah pemuda tanpa KJ!

    CLJ,
    betul tuh... cakap tanpa tindakan, serupa anwar, cakap je... bukti / hasil yilek!

    udanggalah,
    like father like dogther!

    Anon 6.12 & ISAC,
    betul tuh bro...

    Org Kg,
    Keramat Perkasa!!!

    Jebat,
    Blogger pun puasa gaks..hehehe..

    ReplyDelete
  8. kan awek tak jadi si kj budak nurul ni... takkan dia nak bedal plak... marah la mentor/mentua tak jadi si lahanat kj kawan baik namawee... p**imak punya kj!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...