Bersama Berjuang

Wednesday, August 25, 2010

KHUTBAH JUMAAT - SAKSI DIANCAM???



BUTTERWORTH: Rumah seorang saksi yang baru-baru ini membuat laporan polis berhubung penggunaan nama Ketua Menteri, Lim Guan Eng dalam doa khutbah kedua solat Jumaat, Suid Saad di Padang Menora, Tasek Gelugor dibaling dengan mercun, dipercayai untuk menakutkannya. 

KLIK SINI untuk berita selanjutnya. - Berita Harian 

GERAKAN TIMUR:
Inilah mentaliti penyokong Fuckatan.  Oleh kerana tidak dapat menerima kebenaran, maka perkara-perkara ini dibuat untuk menakutkan rakyat dan mencipta suasana tidak selamat.  Apa nak heran, fahaman komunis telah meliwati pemikiran mereka. Itu baru dapat Penang.  Klu memerintah negara, masyaallah...  Tahniah En. Suid yang berani dan bertindak, bukan bercakap dalam bilik aircond sahaja!!! 

Apa lagi yang kambing2 Fuckatan mahukan?  Khatib mangkuk tu dah mengaku.  Awat, hangpa semua masih tak buleh terima kenyataan ka?

3 comments:

  1. Salam..Tuduhan terhadap UMNO mereka-reka cerita meleset.Dah termalu puak-puak tu.Kini nak ugut saksi pulak.Inikah pejuangan Islam ..tak mengaku salah sendiri...

    ReplyDelete
  2. Polis tidak mempunyai peruntukan undang undang yang memadai ka untuk menjamin perlindungan kepada saksi saksi siasatan kes ???

    ReplyDelete
  3. udanggalah,
    itulah PAS. tiada bezanya dgn moraliti DAPigs dan Sheikh Anwar Al J*b*r*.

    CLJ,
    GT rasa ia berkait tentang keseriusan kes. GT pasti pihak polis sudah mula lakukan sesuatu untuk melindungi Veteran Gagah Berani dari Penang ini...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...