Bersama Berjuang

Sunday, November 3, 2013

PRK Sg Limau: Maklumat Sulit Dari Sg Limau - 4 Ketua PDM Protes!



Berikut adalah maklumat yg baru GT terima dari Unit Amal PAS (bukan negeri Kedah):

Perjumpaan Pimpinan PAS malam tadi bersama ketua ketua pusat mengundi turut dihadiri wakil DAP yang mana DAP telah mengesahkan PAS akan menang kerana DAP berjaya dapat 2800 undi untuk PAS. Menurut wakil DAP prk Sg limau kali ini hanya boleh ditentukan dengan faktor beli undi dan atas sebab itu DAP telah menyalurkan peruntukan kepada 2800 pengundi bagi memastikan untuk mengundi PAS esok.

Atas penerangan wakil DAP itu menyebabkan 4 ketua pusat mengundi yang hadir tidak berpuas hati dengan campurtangan wakil DAP dan telah bertindak keluar dari meeting yang diadakan.

4 ketua pusat mengundi PAS juga telah mengugut untuk menututup dan tidak membawa pengundi esok keluar kerana tidak berpuas hati DAP mengatur segala proses Prk Sg Limau dan bermain dengan pembelian undi.

"DAP dah atur kemenangan, nampak sangat lah bahawa DAP yang boleh tentukan kemenangan PAS walaupun ditempat Melayu"

Terbukti PAS hanya ikut telunjuk DAP dalam apa cara sekalipun termasuk dengan Prk Sg Limau ini dengan menggunakan duit yang DAP perolehi bagi membeli undi. Tak hairan lah Lim kit Siang keluarkan kenyataan Prk Sg limau Duit merupakan faktor kemenangan parti yang bertanding.
posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. Inilah tahap maruah PAS, mereka yang bertanding DAP yang berkuasa. Bodohlah mereka yang masih bersama PAS sebab hanya jadi boneka kepada DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli PAS yang terima wang dari DAP adalah anjing DAP seumur hidup.

      Delete
    2. DUIT HASIL JUAL BABI....WEK WEK WEK...LOYA
      MEREKA PUN BABI JUGA

      Delete
    3. Kedunguan Mahfuz, kebanggaan kami.
      -PAShit

      Delete
  2. Selagi PAS masih dalam pakatan haram, selagi itulah PAS akan tetap jadi anjing DAP... PAS nampaknya macam rela dgn situasi sebegini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat LCE mana MAMPU BERFIKIR TINGGI. Jadi ANJING LEBIH MUDAH.

      Delete
  3. Jika benar, ketua pdm sila buktikan. Buat laporan polis supaya bangsat yg merasuah utk membeli undi dibawa ke muka pengadilan. PAS sudah kena juallll.....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Saudara,
    Mohon linkkan blog saya. Izinkan saya untuk sama-sama berjuang. Terima Kasih.
    http://salatusalatin.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...