Bersama Berjuang

Saturday, April 20, 2013

SAH!!! Herman Tino VS Noh Omar di Tanjung Karang!!!



PRU 13 sememangnya membawa warna-warni yang tidak pernah diduga oleh mana-mana pihak.  Pagi tadi, SPR telah mengumumkan calon-calon bertanding di Parlimen Tg Karang.  Sememangnnya ramai yang tahu, siapa calon BN untuk kerusi parlimen dan DUN. 

Namun, seperkara yang mengejutkan, Herman Tino @ Pak Herman telah memutuskan untuk bertanding sebagai calon Bebas.  Ramai yang terpinga pagi tadi dengan kehadiran Pak Herman di pusat penamaan calon, Dewan Dato' Hormat, Tg Karang. 

Oowalah Pak Herman, riko iki kenang opo? Kok gujuk-gujuk gawei tindakan sak slera ne... Opo wes lali kambek parti ne dewek? Opo wes lali sumbangan sak kabehanne? 

Waima opo sekalipun, Gerakan Timur nyuwun mugi-mugi riko di parengi waras, mugi-mugi terus-terusan berkarya. 

Politik? Sampeiyan udhuk nang kono...  Ojo kesandung yo!!! 


All the best sedulur-sedulur nang Tg Karang...

8 comments:

  1. bodoh punya herman tino!

    dalam keadaan kita nak selamatkan selangor negeri melayu termaju dari tangan cina komunis ,,ko jadi ejen pemecah undi. Sape bayar ko?

    gen2felda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko la bodoh! Ko ingat dia nak pecah undi ke????? Silappp ah. Dia nak menang ok! Nantikannnnnn hahahhhhahhaha

      Delete
  2. Ini negara demokrasi boh...ada lah sebab knapa pak herman tu btanding calon bebas...korang apa tau.....ini lah namanya politikkk....kita negara demokrasi...ko punya komen pon mcm orang tak pegi sekolah...ko ji lah org yg senang kene bayar n uual...sekian

    ReplyDelete
  3. Salam,bukan sekarng ni selangor dh terjual kat komunis dah lama dulu dah, apa nak kecoh, klu ahli parlimen sendiri ambil tak tahu asyik dgn kroninya saja, elok jgk ditentang oleh penduduk jatinya sendiri seperti tindakan saudara Herman Tino kita ni. Apapun selamat maju jaya saudara Herman atas keberanian anda. Kita ini adalah negara demokrasi.

    ReplyDelete
  4. Saya dipahamkan negeri Selangor mempunyai lebih dari 50 calon bebas pada pru kali ini, apa dah jadi???? Apa kerja yg BN dh buat??? Jadi tak merasa hairanlah mesti ada yg tak kena. Saya pun ahli umno dan BN, tetapi sya lama dah perhatikan pemimpin kita ini, kata dulu senarai pencalonan akan di beri kepada muka baru tapi muka lama jugak di Tanjong Karang ni, kemunculan Herman Tino menjadi calon bebas mmg menarik minat saya dn saya mnyokong penuh atas keberaniannya, nampak beliau ikhlas dan jujur utk mnjadi calon. ( Biar tak pandai sekolah tp jgn terlebih sekolah)
    Frm: Dgunners777

    ReplyDelete
  5. Sokongan padu untuk Wak Herman! Pernah berjumpa dan berborak dgn dia di Kassim Tg Karang dulu. Orangnya ramah, ber aura, dan ada karisma! Kalo dgr dia cakap, mulut bole ternganga! Ada falsafah dia aku faham ada jugak yg kena buat research dan berfikir! Sekurang2nya dia berani ke depan. Dia real punya pejuang bangsa jawa. Aku undi calon bunga raya! Bebas! Lalalalaalla. Noh Omar? Errrr dah bnyk kumpul kekayaan tu. Hospital Tg Karang pun tak bole nak upgrade. Baru skrg nak terhegeh nak buat baru. lama sgttt. Org benci laa. Ok bye. Azura

    ReplyDelete
  6. Kebanyakan wakil rakyat selangor ni golongan bijak pandai, belajar tinggi, masuk u sana, masuk u sini, tapi kepandaian tu bila dah memegang jawatan dah bertukar menjadi PENYAMUN, hairan kan.........kannn......Doktor Khir jadi penyamun, Lawyer Noh pon nak jadi penyamun jugak ke? Ke nak jadi samseng???? Pikir-pikir dan renungkan. BnBestFarm

    ReplyDelete
  7. Tapi bini Noh Omar yang baru ni cantik woooooooo!!! Bila nak cukup 4?? Wakakakakakakakaka........Parlimen pangkah Bunga Raya suda, Adun pulak pangkah BN sudeyyy, yg penting itu Noh bg lah chance org lalain pulekkk, nak kenyang tahap mana lagi, ingat lah kat Tuhan sikit, nanti kene laknat tau.
    KroniBN71

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...