Bersama Berjuang

Friday, March 1, 2013

Malam Ini Sejarah Akan Tercipta!!! Sebarkan...


Malam ini bakal berlangsung satu lagi program anjuran Sekretariat Jom Tolak Pakatan di DUN Meru. 

Sepengetahuan GT, inilah kali pertama CN Afghan, penulis buku-buku seperti Mat Sabu: Airmata Memali dan Kafirkah Aku? membuat penampilan di hadapan khalayak terbuka. Maknanya, inilah pertama beliau beliau berceramah di bumi Selangor. 


Pilihannya memang tepat, kawasan Pesuruhjaya PAS Selangor yang terkenal dengan kenyataan-kenyataannya seperti "Lupakan Kerajaan Perpaduan", "Turun Pertahan Anwar Pada 901 Adalah Jihad", serta "Video Murtad adalah isu kecil berbanding Pengundi Hantu".


Pasti YB Rani Osman sedang kepanasan...

Insyaallah, andai diizinkan Allah, selepas selesai tugasan harian, GT akan bergegas ke lokasi malam ini. 

Ayuh... sama-sama kita dengar sendiri dari mulut CN Afghan, ahli PAS seumur hidup yang terpaksa mula membina semula Memali berseorangan, sedang tabung Memali tiba-tiba "ghaib". 

Hadirlah, agar kalian semua bisa mendengar, melihat, mencongak, serta berfikir. Bersikap adil lah kalian kepada diri sendiri, kerna akhirnya, kita semua... sujud kepada satu kiblat yang sama!



"Wahai orang-orang PAS, kita menentang PAS bukan kerana namanya PAS, kita menentang PAS kerana PAS mempertahankan pemimpin pro pluralisme dan liberalisme serta chauvinist, kita menentang PAS kerana bersekongkol dengan pembohong rakyat - manifesto bukan janji, khuatir jatuh ke lembah kemunafikan" - PAS Reform!!!

3 comments:

  1. cacing kepanasan la pemimpin PASni

    ReplyDelete
  2. Best ni, tp kami yg jauh di KB ni mohon agar dapat dirakam dan di siarkan dgn kadar segera...! Bo La Weii

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...