Bersama Berjuang

Friday, May 4, 2012

WHOOAAA... Khalid Ibrahim "Mastermind" Skandal Assmin Aiskrim?



Apa yang sedang berlegar di dalam blog-blog bukanlah memeranjatkan, sekiranya moral pemimpin-pemimpin PKR dibandingkan satu persatu, sehelai demi sehelai.

Dari Elizabeth Wong, si pencetus revolusi kerendahan moral yang diterimapakai oleh kepimpinan PKR dan penyokong mereka, termasuklah yang berkopiah dari PAS, sehingga kepada Penasihat Ekonomi, kini “madu” Azizah, iaitu Azmin Ali menjadi penyambung warisan porno hanya baru 4 tahun diberi mandat sebagai kerajaan negeri.

Tipikal Anwarista, UMNO dituduh dengan pelbagai tuduhan, demi menghalalkan kelakuan moral buruk pemimpin mereka.  Walhal, politik dunia tidak pernah memberi ruang dan peluang kepada mereka yang terbabit di dalam skandal seks untuk terus berada di dalan lanskap politik semasa. Hairan, di Malaysia, ramai muka tidak tahu malu terus diberi peluang, dan yang memberi peluang tentunya lebih pariah dan hina kerana membiarkan perkara ini berlaku.  Idea Barat yang menjadi kiblat mereka rupanya bersifat “selective”, dan bukannya bersifat telus.

KLIK SINI untuk pencerahan selanjutnya.

1 comment:

  1. Gaduh dalaman la ni, demi rebut kuasa..

    NURUL IZZAH BODOH! ISU PENGUNDI HANTU PUN TAK FAHAM? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...