Bersama Berjuang

Thursday, May 10, 2012

Naib Canselor UiTM Takutkan Khalid Ismath? WOW!!!



Umum mengetahui betapa seorang mahasiswa yang cuba mengejar populariti murahan bernama Khalid Ismath adalah penuntut Universiti Teknologi MARA (UiTM).

Rasanya, seluruh rakyat Malaysia tahu akan sikap biadap dan kurang ajar mahasiswa ini terhadap norma dan budaya hidup orang Melayu,  orang Timur.  Lebih dari itu, kenyataan berupa hasutan dan ancaman terhadap seluruh warga kepolisan adalah bersifat mencabar kedaulatan undang-undang negara.  Secara tidak sedar, Khalid Ismath menghina kuasa Yang Di Pertuan Agong selaku ketua negara yang bertanggungjawab terhadap institusi keselamatan.

Itu dari segi budaya hidup dan Perlembagaan Negara.  Dari perspektif Islam, akuannya di dalam akaun FB bahawasanya dia adalah syiah dan Nik Aziz tahu akan perkara ini membuktikan pendirian akidahnya.  Dan Syiah, yang terkenal dengan sifat ekstrim, membawa kepada satu lagi kemungkinan; pengganas dan subversif.

Baca selanjutnya DISINI

1 comment:

  1. oleh kerana dia syiah la maka dia berusaha menjadikan malaysia ini sebuah republik. itu adalah pendirian dia, bapak dia serta ibu dia. jangan biarkan perkara ini berleluasa sehingga menggugat institusi raja yang menjadi pelindung kepada melayu dan lambang Islam.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...