Bersama Berjuang

Monday, May 7, 2012

MESTI BACA: Kronologi Polis Acu Pistol Didedahkan!!! Pembangkang Terkantoi!




Apa yang berlaku di atas menunjukkan kronologi kejadian, betapa polis sebenarnya menjadi mangsa brutalisme  balaci-balaci Ambiga.  

Pro Bersih 3.0 cuba memanipulasi foto dengan mengeluarkan gambar polis acu pistol kepada pendemo.    Ia bertujuan untuk menimbulkan rasa marah rakyat, dan memberi gambaran negatif kepada institusi polis di negara ini.  Ini kerja-kerja harbi laknatullah, yang didukung oleh penganut PAS, yang tanpa malu, mengaku dirinya Islam.  

Hakikatnya, foto ini sebenarnya sebahagian dari kronologi, tentang bagaimana tindakan kebinatangan pendemo sehingga anggota berkenaan terpaksa mengacu pistol untuk mempertahankan diri, kerana nyawanya terancam. Ia tidak lebih daripada satu tindakan mempertahankan diri semata. 

Foto-foto diatas memperlihatkan, bagaimana anggota polis itu diserang oleh pendemo, dipijak dan ditendang.  Dan beliau bangun, untuk mempertahankan dirinya.  Cuba bayangkan sekiranya anggota berkenaan cedera teruk, pengsan atau pun terkorban gara-gara serangan brutal berkenaan, pastinya pistol itu menjadi idaman pendemo, apatah lagi mereka yang berfahaman seperti Khalid Ismath yang mahukan semua polis dibunuh!

Taktik pro Bersih yang menyembunyikan fakta sememangnya sudah diduga, kerana mereka adalah berpegang kepada matlamat menghalalkan cara.  

Maka tidak hairanlah, sekiranya seks luar tabiee, LBGT, pluralisme menjadi darah daging mereka, kerana zikir lafaz mereka adalah putrajaya.. putrajaya.. putrajaya... 

Kasihan babi, kerana gila si babi tidak seperti si pendemo yang gila babi!

Tahniah kepada anggota berkenaan, yang tidak takut untuk mengacukan senjata kerana keselamatannya terancam, bukan seperti mereka yang takut menggunakan kuasa, kerana kerusi empuk, peduli apa dengan keselamatan orang awam dan negara!

4 comments:

  1. Polis bukan saja ada hak untuk mengacukan pistol pada penjenayah2 tu,tapi ada hak penuh untuk menembak penjenayah2 yang menyerang.

    Kalau aku aku tembak keling yg beriya2 menendang polis tu dulu.

    ReplyDelete
  2. utk mempertahankan diri pun xboleh acu pistol? Kalau mc tu baik x payah bagi pistol kat polis!!

    NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Klu aku tak yah cakap bnyak tembak ja biaq mampus lg bagus.....

    ReplyDelete
  4. kalau aku , aku tembak je biar mampus beruk2 PR tu , lantaklah kena tindakan disiplin ke ...kena buang ke , peduli apa ! rezeki ada dimana2 janji rajin berusaha ...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...