Bersama Berjuang

Friday, May 4, 2012

BERSIH 3.0: Panggilan Untuk Rakyat Malaysia!!! Tugas Wajib Anda!!!


Tatkala airmata ini bergenang membaca artikel luahan seorang anak Polis, gelodak kebencian dan amarah di hati GT ini semakin meluap-luap.  

Ada yang menyarankan agar jangan libatkan emosi  di dalam penulisan GT, namun GT juga punya hati dan perasaan, anugerah Allah yang melahirkan rasa simpati, sedih, marah dan sebagainya.  

Dan apalah kuasa menahan airmata, kerana ianya juga satu nikmat kehidupan, bagi mengingatkan diri sendiri tentang apa itu syukur hidup di bumi bertuah ini.  

Perlakuan melampau oleh pendemo BERSIH 3.0 sememangnya mengguris hati ramai pihak.  Rakyat marhaen menyatakan kemarahan mereka, menandakan majoriti tidak pernah merestui apa yang telah dizahirkan pada BERSIH 3.0.  

25 - 30 ribu pendemo, dibandingkan dgn jutaan rakyat, itu fakta.  

Dan dikalangan pendemo ini, ada yang kelakuannya persis komunis, berpegang kepada undang-undang rimba. Jangan ingat anda hebat, atau anda kuat, kerana majoriti masih akur pada kedaulatan undang-undang.  Dan bertempur sesama kita, bukanlah jalan yang difikirkan bijak oleh kebanyakkan mereka yang waras.  

Untuk melestarikan keamanan, GT mendesak, seluruh rakyat, agar bersama-sama pihak keselamatan memastikan kelakuan binatang ini dihadapkan ke muka pengadilan.  

Tugas anda adalah untuk mencari di mana wajah-wajah bangsat dibawah:







You can run, but you can't hide!  Find them, brother!

1 comment:

  1. ANAK DAYAK JE KENA HUKUM. APACHE NYA APE CER? LAMA LG NAK BIAR ANAK DAYAKNYA MENYALAK!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...