Bersama Berjuang

Monday, March 12, 2012

Lagi Usaha Memfaraidkan Harta Rampasan Perang... Selangor Tergadai!!!


Sememangnya gaya pentadbiran kerajaan negeri Selangor yang berdasarkan “profit-gain” mencermin status betapa pengaruh korporat telah berjaya diadaptasi dengan cemerlang.
Inilah yang kita mahukan, apabila nilai korporat dibawa masuk, sekaligus menambahbaikan sektor awam, yang sebelum ini telah menyebabkan banyak rungutan dari rakyat.
Malangnya, transformasi yang rakyat Selangor harapkan di kalangan penjawat awam negeri masih lagi berada di takuk lama, kerana Menteri Besarnya tidak mementingkan penjawat awam, akan tetapi lebih kepada aset kebanggaan anak negeri yang sangat banyak, sehingga terliur melihat jumlahnya.
Dan pengaruh korporat yang dibawa oleh Menteri Besar,  menyaksikan cubaan terbaru untuk menjual satu lagi harta rakyat negeri Selangor, iaitu Taman Botani Negara Shah Alam (TBNSA), atau dikenali sebagai Taman Pertanian Bukit Cherakah.
Baca seterusnya DISINI

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...