Bersama Berjuang

Monday, January 9, 2012

LIVE: Pas Selangor Lumpuh!!! 10 Ribu Ahli Bakal Keluar Parti!!!

Seramai lebih 1000 pro Hasan Ali sedang berkumpul di kediaman beliau ketika ini bg menyatakan sokongan mereka berikutan pemecatan Hasan Ali tanpa peluang utk membela diri.

Prosedur ala komunis ini sudah diduga kerana DAP menjadi "tuan" mereka.

GT diberitakan akan ada sejumlah 10 ribu ahlul PAS kwsn Shah Alam dan Klang bersiap sedia utk keluar parti. Mereka yg setia kpd PAS itu dipercayai kecewa dgn keputusan parti yg tidak mengenang budi Hasan Ali yg konsisten memperjuangkan Islam, selain menjadi nadi dan tonggak kebangkitan PAS Selangor.

Pemecatan Hasan Ali dipercayai sedang diraikan oleh beberapa individu dalaman PAS yg sudah lama menaruh dendam politik terhadapnya.


Published with Blogger-droid v2.0

3 comments:

  1. Pakcu Rantau PanjangJanuary 9, 2012 at 12:31 AM

    Pakcu amat terkejut dengan berita kilat pemecatan Hassan Ali dari menjadi ahli Pas. Apa pun kita tunggu perkembangan selanjutnnya.

    Tentunya bagi sesetengah orang perkara ini sudah diramal dan mungkin ada orang akan tersenyum simpul dengan tindakan nekad itu...tapi bagi Pakcu seharusnya perlu ada budi bicara yang sepatutnya dibawa berbincang dalam badan tatatertib parti untuk tujuan penjelasan dari beliau//apakah sudah demikian ?????

    ReplyDelete
  2. Pengikut PAS kalau rasa kualiti Islam dalam parti dah menurun ketahap yang memalukan adalah lebih baik keluar parti. Tak perlu takut dan gusar dengan Ulama palsu dalam PAS sebab mereka sendiri ikut telunjuk kaki zina dan kafir. Kemuliaan Islam perlu diutamakan bukannya PAS. Cari parti yang lebih mulia perjuangannya. Mustahil kalau hanya Datuk Hassan Ali seorang sahaja yang perasan akan kelemahan ISLAM dalam PAS atau yang lainnya takut bersuara. Berani kerana benar dan jangan resap budaya Amar Maaruf Nahi Mungkar.

    ReplyDelete
  3. hassan ali berjuang kerana agama islam...sbb parti pas bukan islam, dia sekadar parti politik yg haprak di pimpin oleh mereka2 yg munafiq lagi syirik....mungkin dengan menyikirkan hassan ali tu mereka menganggap pas akan lebih di percayai rakyat...

    saya percaya ada hikmahnya hassan ali di singkirkan..saya penuh yakin allah akan membantu pada umat2nya yg berjuang tulus ikhlas....dan kebenaran akan di tunjukan siapa benar siapa mungkar.....bahawasanya tuhan amat mengetahui dgn apa yg tersurat dan tersirat oleh pemimpin2 pas....tunggulah allah tak pernah tidur...lambat atau cepat kebenaran tetap akan terserlah...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...