Bersama Berjuang

Tuesday, December 20, 2011

Video Bukti CheguBard Pengecut!!! Sembang Tak Hengat !!!



Bila bercakap, bukan main... baru kena sergah sikit, diam membisu.  Nak jadi leader? Kehkehkehkehkehkeh...

Awat hang diam, CheguBard?  Itu bukan gengster UMNO... kalau gengster UMNO, tak banyak cakap!

Adam Adli inilah produk terbaik "Mr. Intelligent" - Abg Puddin AUKU MCKK Aauuuuwwww...

Kalau korang kenal dengan Abg Lan yang single-handedly confront with CheguBard dan mahasiswi-mahasiswi tadi, cakap dengan Abg Lan, GT kirim salam.  

Bila Abg Lan nak bagi penumbuk kat menteri yang asyik dok back up mahasiswi-mahasiswi berotak tungau nih?

3 comments:

  1. bro wa musykil sikit la video nie pro pembangkang yang record betuika brother tu menyokong UMNO, ntah-ntah orang depa jugak kot berlakon kononnya nak tunjuk kat rakyat yang nie agenda UMNO upah samseng ....???

    ReplyDelete
  2. Sdra GT,
    Mohon izin masuk;

    Rujuk Anon 12.38, ya possible,tapi kita yang tak cam mereka , kita pun tak leh kata mereka upahan,kita tidak di situasi lokasi,maka kita tak pasti 100 % itu lakonan.

    Walau bagaimanapun kalu Abang Lan ialah yang bagi persekolahan kapada budak itu, saya ucapkan syabas dan ribuan terima kasih Abang Lan.
    sanjungan saya bukan kerana saya suka turun bendera gambar wajah Presiden, tetapi kerana memberi persekolan pada anak bangsa yang sudah adab dan tiada perasaan hormat kapada masyarakat Melayu.
    Saya anjurkan bahawa budak ini dan juga budak Melayu di Dublin adalah contoh kesan(outcome) dari
    PLAYSAFE 1M ,yang dipatentkan olih
    engage inclusive liberal Gen Y human rights civil liberties populist kelainan kreatif unconventional transformaci world view bapak vernakular penaung Dao Zhong.

    Secara aljebra :
    1M +Gen Y
    +Ipod
    +tweet
    +fasebuk
    +tablet
    +telco = New politics+New civil disobedience.
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete
  3. Kami semua sokong perbuatan abang LAN kerana dengan hanya seorang samseng boleh buat samseng lain yang lebih dari 5 orang tu kecut telo. Walaupun abang Lan tak mewakili UMNO tapi mewakili maruah bangsa, agama dan negara. Teruskan usaha menegakkan keadilan. Pada samseng dimana perkhidmatan mereka dah dibayar oleh Anwar Al-Juburi tu boleh dapatkan borang untuk pertandingan Raja Lawak ASTRO untuk musim akan datang. Lebih ramai geng abang LAN akan menyusul mengikut kemana anda berada.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...