Bersama Berjuang

Sunday, December 4, 2011

Foto2 YB Dato' Zul Noordin Beraksi Di Rumah Mubin Mokhtar Dalam OPS KHALID 1!




YB Zul dijemput untuk mengepalai operasi Ops Khalid bermula pada hari Jumaat yang lalu, jam 9.00 malam.

Isunya tepat ke dahi Khalid Gereja, iaitu isu kalimah Allah dan murtad.  Dan bagaimana Ambiga bisa menggoncangkan iman-iman pak sheikh, ostat-ostat mahupun ularmak-ularmak PAS PIS PUS.  

Bukankah pada suatu ketika, PAS berakidahkan fatwa bahawa politik tidak boleh dipisahkan dengan agama, yang akhirnya membawa kepada pertuduhan UMNO mengamalkan politik suku, agama suku? 

Tetapi, mengapa PAS berperwatakan seperti dakwaan mereka terhadap UMNO apabila bersekongkol dengan Ambiga?  Kalau dulu mereka menggelarkan UMNO yang seperti dakwaannya adalah toghut, munafik dan kafir, apa pula status yang ingin mereka berikan kepada diri mereka sendiri pada waktu ini? 

Sekarang, pandai pula PAS berkata "Ya Sheikh, yang itu sahsiah syarie'ah!".  UMNO buat kafir, PAS buat sahsiah syarie'ah!



Hujan tidak menghalang hadirin dari bersama YB Zul

Langsung tidak konsisten terhadap kenyataan sendiri.  Munafik?

Pilihanraya yang semakin hampir ini, bukan soal survival UMNO atau BN yang utama, sebaliknya nasib Islam dan Melayu andai hilang kuasa politiknya. Itulah pesan YB Zul. 

GT tak sangka pulak tuan rumah yang sudi menyediakan tempat untuk ceramah ini ialah Mubin Mokhtar.  Terima kasih bro.  Kalau buat kat Dewan MBSA Seksyen 7, tapi mesti nanti kena sabotaj macam SSDE di Paya Jaras tu.

Kan?

tuuuu diaaa.. lelaki misteri berpaper, Mubin, Azman dan orang kuat Dato' Nawi
Azman Adnan pun ada, mungkin lepas nih diorang boleh pakat, macam mana nak selamatkan Padang PKNS yang telah melahirkan ramai jaguh bolasepak negara seperti Mokhtar Dahari, Soh Chin Aun, Santokh Singh, R. Arumugam dan ramai lagi.

Warisan yang tidak tahu Khalid Jamban hargai...

1 comment:

  1. Rasa rindu la dengan Mubin Mokhtar ni. Orang Ganu yang telah menjadi rakyat Selangor bila dapat duirian runtuh hasil bermain bola dengan Selangor...rezeki Allah...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...