Bersama Berjuang

Thursday, November 17, 2011

PANASSS... Nurul Izzah Punya Dana USD 70 Juta Di Bank Israel Dilaburkan Untuk Penempatan Zionis di Palestine?


GT sangat teruja dengan pembongkaran ini.  Benarkah kata seorang sahabat, Anwar akan menuduh seseorang itu dengan pelbagai tuduhan.  

Dari mana dia dapat idea itu?  Idea itu berpunca dari sikap dan kelakuannya sendiri.  Sebarang perkara yang menyalahi undang-undang, yang pernah dilakukannya, maka dia akan menggunakan pengalaman itu untuk membuat tuduhan kepada orang lain.  

Kronisme, nepotisme dan rasuah adalah tuduhan terawal yang dilontarkan kepada UMNO, apabila ditendang keluar dari Parti Keramat Orang Melayu itu.  

Saban tahun berlalu, pendedahan demi pendedahan telah dibuat, dan membuktikan betapa Anwarlah bapak segala rasuah, kronisme, dan nepostisme.  

APCO adalah senjata ampuh dari kem Anwar.  Ia digunakan untuk menunjukkan betapa UMNO berhubung kait dengan Israel.  Dan strategi itu cukup dipercayai oleh penyokong-penyokong mereka, walhal sewaktu pembahasan tentang APCO di Parlimen, juak-juak Fuckatan telah lari, sebelum menjadi beruk jadi-jadian!  Pengecut... mengapa takut untuk berbahas???  Takut penipuan akan didedahkan???

Kali ini, pendedahan istimewa ini dapat menerangkan, bagaimana hubungan baik Anwar dengan proksi-proksi Yahudi terjalin sekian lama. 

Kita masih ingat, sekitar tahun 90-an, bagaimana sejumlah wang yang banyak telah dilarikan oleh Anwar ke luar negara.  Dokumen itu telah ditandatangani oleh Timbalan Gabenor Negara pada waktu itu, yang akhirnya menyesal tak sudah gara-gara mengikut arahan dari Anwar.  Bukan itu sahaja, Timbalan Gabenor Negara sempat menjadi tetamu istimewa di PENJARA!  

Apakah wang yang berada di dalam Bank of Israel, wang yang telah dilarikan ke luar negara itu?  Sekian lama wang itu dipercayai tidak dapat dikesan.  

Pendedahan tentang Fixed Deposit di Israeli National Bank milik Nurul Izzah benar-benar telah membuka mata semua, siapakah yang menjadi ejen Zionis di Asia Tenggara ini.  

Mungkin juga duit itu digunakan oleh Israel untuk membina penempatan haram Yahudi di Palestine!!!  Haram jaddu!!!  

Siapa tahu?  Andai benar, secara tidak langsung, anak si papa hebat ini telah menyumbang kepada penindasan dan rampasan tanah umat Islam Palestine!!!  SIAL...!!!!

KLIK SINI untuk lihat dokumen-dokumen yang didedahkan!!!

3 comments:

  1. Nurul Izzah bikinan papa hebat ???

    NURUL IZZAH ??? JUGA ???????

    ReplyDelete
  2. Dulu ada yang buat cerita pasal TDM dan keluarganya. Sekarang pasal Nurul Izzah pula? Senjata makan tuan ke? hehehehe

    Harakah: Bekas Pengarah Pelajaran hina pelajar di TendangTerajang!

    ReplyDelete
  3. Tahniah Nurul Izzah.....(Anak gabungan hasil bapak gila seks dan mak lesbian. Dengan duit sebanyak itu boleh hadiah pendakap leher yang disaluti emas bertahtakan berlian untuk papa kaki bohongmu.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...