Bersama Berjuang

Tuesday, November 1, 2011

Khalid Jamban Terus Menyorok Dari Rakyat... Woiiii... Takut Ke???


Perhatikan secara teliti.  

Bersih 2.0 membuktikan bahawa Khalid sudah mula menjauhkan diri dari sebarang kontroversi.  Siapa tahu, di mana Khalid pada waktu Bersih 2.0 diadakan?  

Hehehehe.. dengar-dengar ada orang makan angin kat Melaka tu.... nasib baik Melaka.. dekat je ngan KL.

Dan sehingga ke hari ini, Khalid lebih banyak berdiam diri, tidak se gah sebelum ini kerana terlalu banyak kepincangan yang berlaku pada pentadbirannya.  

Waima dia turun ke kawasan, pasti akan ada suara rakyat yang tidak puas hati dengan pentadbirannya.  Video yang GT upload pukul 8 tadi sebagai bukti.

Dan taktik Khalid terus diperhatikan.  Pada ketika ini, Khalid dipercayai mengurangkan pembangunan, untuk mengurangkan kontroversi.  

Jalanraya di Selangor semakin berlubang-lubang.  Sampah semakin menimbun di kawasan perumahan.  Dah semakin banyak kawasan-kawasan di Selangor yang mudah dinaiki air apabila hujan lebat.  Saksikan video dibawah:

2 comments:

  1. Shah Alam dah jadi bandar paria! Rumput rampai tumbuh sesuka hati, jalanraya lubang sana sini, papantanda berkarat dan tak boleh baca..tak caya pergi sendiri.

    ReplyDelete
  2. tengoklah muka khalid tu, dah tak terurus, macammana nak urus sebuah negeri, sedangkan diri sendiri kusut masai, pigi dah!!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...