Bersama Berjuang

Sunday, November 6, 2011

Habisss... Habisss.. Jahanam BN Sebab Blogger Sudah Mengamuk!!!


GT sekadar blog picisan, yang menumpang link pada jeneral-jeneral siber seperti GAP, Parpukari, MPP, DET dan lain-lain.  

Mereka ini adalah tangan-tangan yang menghulur salam perjuangan kepada GT.  

Bab nama mereka dijual, dijaja dan diliwat untuk kepentingan individu-individu tertentu dan lama GT dengar.   Bukan dengar-dengar, tetapi dari mulut mereka sendiri.  

Letih andai mengenangkan perkara yang sama masih lagi berulang.  Tak pernah ada keputusan muktamad.  Takkanlah sampai  jeneral-jeneral ini lompat sebelah sana, baru BN nak sedar kot...  

Lompat bukan sebab duit, tetapi sebab beberapa individu yang mengambil kredit dan wang ringgit dari penat jerit, dan peras otak untuk menulis.  Hak tetap Hak, asal ada, mereka berhak!!!

Mohon yang duduk di atas sana, silalah beri perhatian kepada mangkuk ayun kolar putih yang kerjanya mengambil hasil dari titik peluh orang lain. Ntah jenis manusia apa ntah yang buat kerja harami camni... 

Takkan nak salahkan ibu yang mengandung?  atau bapa yang berdayung?  

Sudah besar maaa.. Lu pikir lah sendiri...!!!

1 comment:

  1. Kalau nak melompat belah sana aku rasa tak mungkin.. tapi kalau nak menjahanamkan malaun yang menganiaya mereka tu aku kata mungkin..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...