Bersama Berjuang

Friday, November 11, 2011

Foto2 Dan Laporan PM Bersama Ribuan Rakyat Malam Tadi!!! Pembangkang Cabut Lari...!!!








Program berlangsung dengan meriah.  

Seperkara yang menarik, rakyat berbilang kaum meraikan majlis ini.  Padat dengan manusia.  Melayu terlanggar bahu India, India terlanggar bahu Cina, Cina terlanggar bahu Singh, Singh terlanggar bahu Melayu.  

Namun, ianya tidak mengundang sebarang konfrontasi.  Masing-masing mengangkat tangan, atau menepuk bahu masing-masing, mengucapkan "maaf", atau "sorry", tanda merendah diri, tanda toleransi, tanda hormat menghormati.  Itulah nilai PERPADUAN yang telah lama dipupuk sekian lama.  Dan perpaduan ini dimantapkan lagi dengan gagasan 1 Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan. 

Bingung apabila ada pihak yang cuba menghancurkan segala yang terbina sejak sekian lama hanya kerja gilakan kuasa.  Sensitiviti tidak lagi dihiraukan.  

Malam tadi dan malam sebelumnya, wujud unsur-unsur sabotaj oleh pembangkang.  Gerombolan itu cuba membuat provokasi.  Mmg gaya samseng, mencabar dan langsi!  Ingatkan hebat, tetapi mereka lari dan bersurai apabila pemuda BN sampai dan pasang kekuda.  

Gendang perang pembangkang hanyalah auta.  Berani hanya sewaktu pemuda BN Kota Raja hanya berjumlah 3 orang!!!  Apa barangggggggg...!!!  50 lawan 3 bro.. itu pun pemuda BN yang sedang usha line tak berundur!!!  Tahniah kepada lu orang bro... 3 orang pun steady!!!  Kalau lu orang baca artikel ini, korang tahu siapa yang GT maksudkan.  Apalagi bila pemuda BN lain sudah mula berkumpul.. tahu pulak nak bersurai dan lari.. penakut pahit macam ketua AMK dan Saifuddin Mat Muka Bulan!!!

Sedikit amanat dari GT kepada puak-puak penyokong saki baki kaum Nabi Luth, program pembangkang selama ini, tak pernah pun BN cuba buat provokasi atau gantung banner itu dan ini siap bendera.  Modus operandi yang sama seperti lawatan PM di Permatang Pauh dan TPM di Meru. 

Rentikanlah kerja camtu..

Dr. Mariah, Yaakob Sapari tak join ke malam tadi?  Kenapa?  HARAM ke? 

Muahahahahahaha....

7 comments:

  1. mampus PR kali ni!

    ReplyDelete
  2. aku x percaya.....mcm mana boleh ramai smpai mcm ni skali.....ni mesti photoshop!!!!......UMNO/BN dah rasuah photoshop berjuta2.......hehehehehe

    mamposlah kau Pakatan Hantu Haram.....biDAPigs/PKR/PAS masing2 dah siap gali kubur sendiri???....takut kalau mampus nnt x da tpt nak kambus..... berbau......hehehehe

    ReplyDelete
  3. ket eden kalo yang baik tu kito pupuk lagi bior dio berbuah. jangon nak dihancurkan apo yang dibeno selamo 50 tahun. sjarah hitam May 13 1969 sudah berlalu dan sepatut nyo kito jangon nak naikan angin panas lagi. tok pm dah buet yang terbaik dongan 1M dan kito mosti pertahan kan nyo untuk maso dopan cucu kito. kalo pr buet acara dan oran tak sambut jangon pulo nak cantas program oran.
    pr berjanji macam macam pado 2008 ,lihat apo yang jadi pado selangor? semuo janji bolum di buet. nak berjanji lagi ko? mampus kou ingat eden dan oran selangor ni bodoh? pisang tak berbuah duo kali khalid.

    ReplyDelete
  4. Rakyat Malaysia dah mula sedar dan mula faham apa yang PAKATAN dah buat dan akan buat kat MALAYSIA bila dah berkuasa nanti. MINTA dijauhkan.

    ReplyDelete
  5. berapa ratus bagi upah kt budak2 pak pacak pegang bendera biru karat tepi jalan tu?

    kah kah kah kah!!

    ReplyDelete
  6. Pmbangkang xdak modal lain..skit2 rasuah..tu ja modal korg..pg mampos la!!

    ReplyDelete
  7. yg tinggal saki baki daki mat mat puki yg di bayar sepuluh hingget utk buat provokasi like pussy di majlis kenduri PM 1M kita ini....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...