Bersama Berjuang

Wednesday, October 26, 2011

PANASSS.. Lagi Berjuta-Juta Ringgit Lesap Di Bawah Kendalian Khalid Jamban!!! Mana Duit Rakyat???


Sesungguhnya tiada apa lagi yang mampu dilakukan oleh rakyat Selangor, selain dari mengetahui bahawa saban hari negeri mereka telah dikucarkacirkan dengan urustadbir yang lemah, penyelewengan dan mengkronikan ekonomi negeri.

Kepincangan ini giat dijalankan oleh Menteri Besar, sekalipun mempunyai Penasihat Ekonomi yang mendabik dada bahawasanya dia adalah bekas menteri kewangan Malaysia.

Di saat rakyat tertekan dengan kos hidup yang sedang melambung, Khalid dan sekutunya bertindak tidak rasional apabila menaikkan elaun wakil rakyat.  Ironinya, merekalah selalunya yang melaung-laungkan kononnya memperjuangkan nasib rakyat.

Sungguhpun bermadah helah, dengan kenaikan elaun dinikmati juga oleh wakil rakyat BN, sehingga kini Khalid masih lagi membisu dan tidak mengeluarkan senarai siapakah yang mendapat kenaikan tersebut.  Pastinya ia lebih dinikmati oleh wakil rakyat Pakatan berbanding wakil rakyat BN yang jauh lebih sedikit bilangannya.

Belum pun isu itu terjawab, rakyat digemparkan dengan kerugian yang dialami oleh anak-anak syarikat negeri.

Baca seterusnya DISINI

1 comment:

  1. mcm mana tidak rugi, ahli kroni dtg nak hadiri phimpunan agung pkr pun, guna duit rakyat utk bayar hotel dan makan makanan sedap utk buncitkan perut.

    cibai punya pkr. siapa arr penasihat ekonomi negeri yg dibyr rm1?

    -wau

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...