Bersama Berjuang

Thursday, October 20, 2011

PANASSS... Bukti Pendedahan Kenaikan Elaun ADUN Selangor, Habis Duit Negeri Kena Baham!!!

Klik Imej



Kita masih belum lupa,  bagaimana Fuckatan Harami berlagak seolah-olah menjadi jaguh rakyat apabila PM menyarankan agar elaun bagi ahli parlimen dikaji semula pada pembentangan bajet 2012.  

Tipikal pembangkang, mereka membangkang sekeras-kerasnya, dengan alasan ia tidak wajar di saat rakyat lebih memerlukan.  

Namun, pendedahan ini membuktikan sikap pembangkang yang hanya membangkang andai mereka punya kepentingan semata-mata, dan bukannya untuk RAKYAT.  Tiada keikhlasan dalam perjuangan mereka, sekadar political mileage!  Tiada konsistensi dalam memperjuangkan isu yang sama, persis laksana Punaisihat Ekonominya yang tak tahu, mahukan wanita atau lelaki.

Dan yang lebih penting dalam isu ini ialah, Fuckatan tidak memikirkan rakyat, hanya poket mereka semata-mata.  Rakyat Selangor terus terbeban dengan kebebalan pentadbiran bertaraf pariah serta keperitan ekonomi semasa, ditambah pula dengan susut nilai tunai dan penjualan aset-aset negeri, apakah wajar wakil-wakil rakyat pula mendapat kenaikan elaun?

Ini yang dinamakan al haram mu, wal halalku.  Ia sebenar tidak lebih dari sekadar menghabiskan harta rampasan perang.

Wang rakyat menjadi santapan kerakusan Fuckatan Harami, yang semestinya tahu bahawa kenaikan ini dinikmati oleh kebanyakkan wakil rakyat mereka, berbanding BN.  

Dan cabaran DS Noh Omar agar MB Selangor bersikap telus dengan menyenaraikan nama-nama ADUN yang menerima kenaikan elaun ini masih belum dijawab oleh Khalid Jamban!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...