Bersama Berjuang

Tuesday, October 25, 2011

DEBAT RAKYAT: YB Zul Cabar Aziz Bari!!!


Debat Rakyat malam tadi berlangsung panassss..  

Apa yang menjadikan ia istimewa ialah penganjur mengambil risiko yang besar dengan tidak memasang khemah untuk hadirin.  Musim hujan bro... nasib baik tak hujan!!!  Itu bermakna, konsultan cuaca telah menjalankan tugas dengan baik...  hehehehe...

Gerimis mengundang, namun apa la sangat jika dibandingkan dengan cerita esklusif dari YB Zul.  Itu yang buatkan rakyat terus menanti.

GT tak nak cerita banyak tentang isu yang dikupas oleh YB Zul, sebab nak biarkan anda datang sendiri ke program DEBAT RAKYAT.  Biar anda dengar sendiri dari beliau.  

Cuma, edisi malam tadi menyaksikan YB Zul terus konsisten mencabar Prof Aziz Bari, dengan syarat mohon maaf kepada Sultan, dan keluar dari universiti, berdiri atas platform politik.  Waima di Kutub Utara sekalipun, YB Zul sanggup!!!

Apa yang sedang berlaku ialah ramai rakyat terpedaya dengan status Aziz Bari, kononnya pakar undang-undang.  Walhal, kenyataan-kenyataan terkini dari Aziz Bari jelas tidak selari dengan apa yang termaktub di dalam undang-undang.  

YB Zul mengajak semua, agar rujuk kembali kepada kenyataan-kenyataan sebelum ini dari Aziz Bari yang konsisten dengan perlembagaan.  

Persoalannya, mengapa sekarang sudah berubah? 

Maka, sedang elok kalau lepas ini Aziz Bari bertanding di Bandar Baharu Kulim.  Ada bran???

1 comment:

  1. Professor HAPRAK aziz barua tu takut nak letak jawatan.. bila dia berhenti jadi Prof. kat UIA.. title Prof./ pakar undang2 dia hilang... siapa Aziz Bari tu? cuma mangkuk hayun PKR dan DApig jer laa lepas tu...lain kali pikir sebelum buat.. ko tu keja ngan GOMEN!!! pas tu sedap mulut hentam Sultan... Sendiri Buat sendiri Tanggung laaa... tapi Yg tak Best, ader Plak Musang Bulu BABI Tonyok kat Gomen yang tolong pi support si Bengong ni PLAK!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...