Bersama Berjuang

Sunday, September 4, 2011

Si Koya Yang Meloyakan... Bangsat Sungguh!!!


Setelah menunjukkan kebodohannya berpolitik dalam laporan polis dimana dia berlagak sebagai "wakil" MBPJ, si Koya untuk kali ini, tidak menghirau sensitiviti si keluarga mangsa apabila cuba mencari ruang dia mempolitikkan peristiwa ini.

Mgkin dia tidak punya keberanian mengikut jejak konvoi kemanusian ini, apatah lagi setelah rakyat melihat strategi bosnya yang memilih untuk tidak boleh disoal balas.  Pengecut pahit...

Mgkin dia jealous akan publisiti meluas yang diterima oleh konvoi bantuan.

Mgkin juga iri hati terhadap publisiti meluas yang diperolehi oleh Mat Sabu kebelakangan ini, si Koya cuba mengikut jejak Timbalan Presiden PAS, iaitu bodoh melantun-lantun.  

Gersang publisitinya tidak tertahan lagi, maka apa jua yang boleh dipolitikkan, maka dia politikkan.  Asal punya isu.  Apa boleh buat, kena la jadi hero selalu kerana PRU semakin menghampiri... takut2 Anwar dah tak minat dia nanti untuk menjadi calon akibat "menopause politik".

Sewaktu angkatan Islam menyerbu forum IFC, kita masih ingat bagaimana si mulut busuk Loya ini beraksi.  Kemelut DUMC juga melihat dia cuba menjadi hero dengan membuat laporan polis, kononnya dokumen yang dikeluarkan oleh Papa Gomo palsu.  

Apakah dia tidak tahu, siapa yang sedang kebuluran di Somalia?  Mgkin dia mengharapkan agar mubaligh-mubaligh Kristian ke sana membantu, sekaligus memudahkannya berkempen bahawa mubaligh Kristian baik dan suka membantu dengan IKHLAS!  

Cukup-cukuplah apa yang berlaku di Malaysia, dengan golongan Islam yang tersepit terpaksa meminta bantuan dari pihak gereja.  Bukan bersifat negatif, tetapi apalah gunanya mereka digelar sebagai mubaligh Kristian andai tidak punya agenda tersembunyi, melainkan membantu semata-mata?  

UMNO dipersalahkan kerana membantu orang Islam di Somalia?  So, apa yang salahnya hadir untuk membantu? 

Benda yang baik, mengapa ingin diburukkan?  Dan kalaulah UMNO dipersalahkan kerana mengikut katanya, gagal menyelesaikan masalah pelarian dalam negara, maka pembangkang juga harus dipersalahkan kerana tidak punya idea mahupun kaedah untuk menyelesaiakan masalah seperti yang didakwa, malah tidak pula menyumbang kepada masyarakat antarabangsa!  

Inilah mentaliti bodoh melantun-lantun dari pemimpin Fuckatan, yang kerjanya asyik mencari sensasi isu untuk kepentingan politik masing-masing.  

Untuk kepentingan rakyat?  Jangan harap selagi sifat gersang publisiti masih ada dalam kepala otak pemimpin mereka seperti si Koya ini...

Kepala hotak berstatus pariah!!!

Sungguh meLOYAkan si KOYA ini.... haarkkkk.. ptuuuiihhhhh!!!

1 comment:

  1. Si Latifah Koya ni sama standard dengan bini Azmin dan Chinadoll serta jantan simpanan Anwar yg lain. Usah dok layan pompuan murahan ni. IQ dan perangai pun rendah serendah akhlak ANwar jugak.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...