Bersama Berjuang

Monday, September 26, 2011

SAH!!! Pesuruhjaya PAS Selangor Sertai Kelab Wakil Rakyat Barisan Nasional!!!

Satuuuuuuuuuuuu...
Lihat kelibat diatas.  Dia dilihat berada di majlis penutupan program pemukiman BN di Selangor yang diadakan di Sekolah Menengah Kebangsaan Meru bersama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Meja dimana dia duduk adalah meja-meja untuk wakil-wakil rakyat Barisan Nasional.  Tgk dari expressi muka, dia seolah-olah sedang menyebut.. satuuuuuuu...

Persoalannya, satu apa?  

Gambar dibawah menceritakan segala-galanya.  YB Dr Rani, dengan riang ria menyanyikan lagi Satu Malaysia bersama-sama wakil rakyat BN yang lain sambil mengibarkan Jalur Gemilang. 


Dengan baju berwarna merah, apakah ini petanda Dr. Rani akan menyertai UMNO berdasarkan perang dingin diantara PAS dan DAP pada masa kini? 

Apakah dia sudah menyedari bahawa DAP adalah harbi laknatullah yang harus diperangi oleh umat Islam?  

Apapun..


SATUUUUUUUUUUUUU... MALAYSIA!!!

Siapa yang terdesak?


hehehehehehe...

3 comments:

  1. ANjing DAP sekor ni memang tak ada maruah. Dia ni kuda Khalid Samad beb. Syiah kan dia, bertakiyah lah tu beb.

    ReplyDelete
  2. mimpi la Dr. Rani nak masuk umno...
    -yutKLANG

    ReplyDelete
  3. dia ni talam tiga muka... sapa2 tak kenal dia.. semua dia ada masuk.. kem DAPig pun ader muka dia jugak!!! UMNO kena berhati2 orang mcm ni 1 muka ok, 2 muka bahaya!, 3 muka?...HAMPEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...