Bersama Berjuang

Monday, September 26, 2011

MESTI ANALISIS: Taktik Gerilla Komunis Sudah Menyusup Masuk Ke DUN Meru???


GT terima info bahawa pada malam persiapan majlis TPM di Meru, satu kain rentang ucapan selamat datang kepada TPM telah "ghaib".  Menurut seorang rakan, ini perkara biasa di Meru, terutamanya apabila melibatkan program BN/UMNO.  GT tidak mahu menuduh sesiapa, kerana tiada bukti.  

Tetapi GT mahu bersama anda untuk berfikir...

Perhatikan gambar diatas...

Apa kena mengena PAS dengan program TPM atau BNBBC di Meru tempoh hari?  Dan bagaimana pula bendera BN boleh berada di tempat yang tidak sepatutnya?  

Ini yang terdesak BN, atau PAS?  

3 comments:

  1. Bendera PAS tu sunyi kot, tu dia nak rapat dgn bendera UMNO....

    Nurul Izzah iktiraf kepimpinan Dato' Raja Nong Chik? Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Itu lah tanda satu perubahan besar akan berlaku. PAS akan menganggotai BN dalam masa terdekat ini, kerana tindak tanduk DAP dan MCA adalah terlalu menyangsikan umum.
    Orang melayu khasnya dan orang-orang malaysia yang cintakan keharmonian kaum pada umumnya bukan bodoh dalam menganalisiskan permainan politik.

    ReplyDelete
  3. Mmg mcm bebudak perangai juak2 hamPAS ni. Masa TPM dtg meru ari tu, bendera PAS naik mcm cendawan mengalahkan bendera2 BN & bendera Malaysia itu sndri.
    Klu dilihat, bendera BN & Malaysia cuma dinaikkan disekitar traffic light & SMK Meru tu je, tp bendera PAS dinaikkan disepanjang jalan dari Shell hingga ke kawasan majlis TPM berlangsung.
    Dah terdesak sgt ke sampai perlu ganggu majlis org lain mcm ni?
    Tak kan baru nampak bendera BN/UMNO naik pun dah kecut telur?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...