Bersama Berjuang

Thursday, September 29, 2011

Lepas Xavier Jayakumar, Orang Johor Kena Pulak Dgn Biawak Guan Eng!!!


Mmg dasar pembelit, lidah bercabang.  

Depan tunjuk mesra rakyat, belakang kasi hantam cukup-cukup.  Itulah teknik ampuh yang telah membutakan ramai terutamanya orang Melayu.  

Sedang lakonannya menjadi, berderet juak-juak PAS bingkas bangun mempertahankan kalipa mereka.  

Mujur ada rakaman yang telah mengkantoikan si biawak ini.  Dan GT tidak hairan, kerana sikap bermuka-muka memang cara laknatullah untuk memecahbelahkan umat Islam.  

Dan kali ini dia memburukkan Johor, kerana telah menarik FDI dengan jumlah tertinggi.  Dan dia tercabar kerana gagal di Pulau Pinang.

Politik yang cukup menjengkelkan, apabila memburuk-burukkan negara sendiri hanya kerana sifat iri hati atas kejayaan negeri lain.  

Perkara ini tidak berlaku apabila delegasi dari Persekutuan ke luar negara untuk mempromosikan potensi yang ada di Malaysia, tanpa mengira samada negeri itu ditadbir oleh BN atau pun Fuckatan.  

Buktinya?  MITI berjaya membawa masuk nilai pelaburan jutaan ringgit ke Penang.  Itu belum dikira kejayaan MITI menarik pelaburan ke Selangor. 

Seperkara lagi yang perlu anda ketahui adalah, Biawak Guan Eng menciplak hasil teknik mentornya nun dari seberang tambak, yang memburukkan Johor dengan isu jenayah.  

Butakah kita untuk menilai hubungan ini? 

1 comment:

  1. Guan Eng memang dah takut Penang die dah tak bape nak laku dgn adanya Iskandar

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...