Bersama Berjuang

Tuesday, September 6, 2011

Buah Catur Terbaru Dari Anwar Bin Ibrahim Perbodohkan Penyokongnya!!!


Tu diaaaa..  

Mudah untuk meneka apa yang sedang dilakukan oleh Anwar.  Dia tahu percutiannya di Sg. Buluh bakal menyaksikan tahkta Fuckatan bakal terlepas kepada DAP.  

Kenapa bukan PAS?  Sebab Anwar tahu PAS hanya berstatus PARIAH dalam Fuckatan, dan PAS diwakili pemimpin yang hanya boleh dipimpin, bukannya memimpin.  

Buktinya, PAS yang punya jentera terbesar dalam Fuckatan terpaksa tunduk kepada Anwar dan DAP.  Lebih bodoh, golongan ATTARTUK (saranan dari GAP, kerana mereka tak layak menggunakan label Erdogan) dibenarkan menyusup masuk secara terang-terangan dan "meliwat" semua otak wakil parti dalam muktamar mereka baru-baru ini.

Dan sebagai contingency plan, Anwar bakal meletakkan buah "pawn" nya yang terbaru, Nurul Nuha sebagai penyambung hayatnya selepas Nurul Izzah, dan mgkin Wan Azizah akan kembali bertanding pada PRU 13 nanti.  

Maknanya, peluang untuk terus "bersuara" tetap ada waima 1 atau 2 kerusi kalah nanti.  3 is better than 1, kan?

YB Tan Tee Beng Nibong Tebal dah pun keluar parti gara-gara tidak tahan dengan karenah Anwar yang suka "memperkudakan" dan "mengkeldaikan" wakil-wakil rakyat dalam PKR.  

Wan Azizah atau Nurul Izzah diberitakan akan bertanding di Permatang Pauh.  Dengan ini, faktor lokasi yang berhampiran dengan Nibong Tebal, maka diharap aura Permatang boleh mempengaruhi pengundi Nibong Tebal untuk memilih seorang lagi anak si peliwat ini.

Padanlah Nurul Nuha dilihat sudah mula melibatkan diri pada ceramah-ceramah PKR. 


Sekurang-kurangnya, anak-anaknya boleh diharap untuk terus menjadi tali penghubung kepada DAP, kerana DAP berada pada kasta yang lebih tinggi dari PAS!

Dan DAP pastinya boleh mengarahkan PAS pada bila-bila masa.

Di saat suatu ketika Anwar melaungkan kronisme dan nepotisme yang ditujukan kepada BN, penyokong Fuckatan bersorak dan terjerit-jerit dengan nada yang sama.  Kini, akhirnya Anwar sendiri yang mengamalkannya.  

Apa kata penyokong Fuckatan yang sebelum ini cukup garang dalam isu nepotisme dan kronisme?  Bukankah ini terbukti PKR itu parti anak beranak?

Sebahagian besar dari penyokong Fuckatan menghalalkan perbuatan Anwar ini, persis laksana mereka menghalalkan kegiatan tidak bermoralnya.  

Soalan GT... Di mana mereka letakkan akal mereka?

2 comments:

  1. Komen2 di atas betul2 nampak macam penulis tersebut kurang cerdik dan juga kurang berakal. Watak macam ini pun ada. Tidak bersetuju satu hal, tetapi melulu seperti ini ternyata memalukan diri sendiri.

    ReplyDelete
  2. anon September 6, 2011 3:45 PM..

    ko tue yang kurang cerdik dan juga kurang berakal. bodo x buleh nak di ajor..sombong ntah apa2..buduhhh...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...