Bersama Berjuang

Wednesday, September 28, 2011

Bodohnya Juak-Juak PKR - Mentaliti Tahap Keldai!!!


Sedar tak sedar, PKR cuba menonjolkan sikap intelektual pemimpin-pemimpinnya.  

Berdebat, berdiskusi atau apa sahaja yang boleh dikategorikan sebagai intelektual.  Ia sebenarnya bagus kepada senario politik negara, seandainya benar-benar intelektual.  

Malangnya PKR selalunya berdasarkan pembohongan dan penipuan semata-mata.  Dari pemimpin tertinggi mereka, sehinggalah panglima-panglima cicak mengkarung dan hulubalang-hulubalang tokek mereka.  

Tak perlulah GT sebutkan satu persatu, kerana PKR itu pembohong, dan bohong itu PKR.  Maka amat bersesuaianlah dengan label Parti Kincingkan Rakyat!  

Apabila berhadapan dengan fakta, sifat keldai dan baghal mereka terserlah kerana tidak mampu menerima hakikat.  Maka tiada jalan lain, hanya jalan singkat otak udang mereka, iaitu mem "BOOO" kan orang yang mahir dalam bidang masing-masing.  

Ini yang berlaku kepada Prof. Datuk Ramlah Adam, pakar sejarah yang diperakui dan telah menghasilkan banyak buku sejarah yang menjadi rujukan bukan sahaja di peringkat nasional, malah antarabangsa.  

Kejadian ini berlaku di "Wacana  Merdeka - Haruskah Sejarah Ditulis Semula? " anjuran Kumpulan Karangkraf. 

Amat menghairankan dengan cara PKR yang selalu mendabik dada kononnya berdebat cara ilmuwan dsb.  Namun juak-juak ini tidak dapat menerima penjelasan, atau lebih tepat tidak membenarkan Prof Datuk Ramlah Adam membicarakan sejarah itu sendiri.  Tiap kali cuba untuk memulakan bicara, maka lolongan ibarat anjing dan bunyi si keldai melalak melolong untuk menafikan hak dan ilmu yang ada pada pakar sejarah itu.

Dan seandainya perkara ini diambil kira, maka nyatalah bahawa mereka sekadar bertopengkan intelektual untuk menjual imej, walhal dalaman mereka penuh dengan kebodohan sendiri dengan tidak membenarnya fakta itu dibicarakan.  

Itu sindrom penafian yang cukup tebal bersarang di hati mereka.  Itulah senjata paling ampuh bagi mereka menolak pendapat dan hujah dari sesiapa jua yang mereka labelkan sebagai musuh.  

Tidak perlu difikirkan bagaimana kompleksnya cara mereka berfikir dengan tidak membenarkan sebarang pendapat lain.  Itu cukup sukar dan sulit bagi penganalisa kemahiran otak berfikir.  

INI DISEBABKAN MEREKA (JUAK-JUAK PEEGAYRRR) SEBENARNYA TIDAK BERFIKIR.  

BODOH YANG MELANTUN-LANTUN!!!

3 comments:

  1. PKR = Bodo tahap dewata raya..muahaahaha...

    ReplyDelete
  2. lecturer aku dlu ni kat uitm..sains politik.huhu

    ReplyDelete
  3. ini menonjolkan lagi kebodohan mereka.. tp itu lh.. sapa suruh antar anjing... tu yg duk menyalak2 x tentu pasal.. apa daa..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...