Bersama Berjuang

Wednesday, August 24, 2011

Sah!!! Pembangkang Tidak Menyumbang Kepada Rakyat Kecuali MP PAS Hulu Langat!!!


Jangan korang tuduh GT sokong PAS pulak!!! Nauzubullahiminzalik...

GT cuma nak ucap tahniah kepada MP PAS Hulu Langat, yang juga seorang pakar nuklear yang mengesahkan loji Lynas selamat kerana paras radiasi yang rendah dan tidak merbahaya kepada penduduk setempat.  

Ini baru dikira pembangkang yang bersifat konstruktif.  Bukan itu sahaja, ia mencerminkan kebenaran, berbanding pembohongan demi pembohongan yang sinonim dengan pembangkang.  

Pembangunan loji ini pastinya memberi impak pembangunan di kawasan sekitar, selain mewujudkan sektor pekerjaan dalam industri baru dan berteknologi tinggi.  
Yang untung, rakyat sekitarnya, juga rakyat Malaysia amnya.  Tapi inilah yang ditakuti oleh Fuziah, kerana pembinaan loji ini akan membuktikan kredibiliti kerajaan negeri Pahang, secara tidak langsung, Barisan Nasional sebagai parti yang memerintah. 


Tipikal pembangkang... bangkang, bangkang dan bangkang, akhirnya bangang!  Itulah Fuziah Salleh.  Jangan dihairankan, kerana Mak Lampir adalah benchmark atau model terbaik untuk kita menilai pemimpin wanita PKR!

GT tertunggu-tunggu pula kajian, atau thesis, dari pakar serba tahu PAS, Mahfuz Omar.  Apa pula hujahnya nanti?

Lebih pelik, akan ramai ahlul PAS akan gunakan hujah si Mahfuz ini nanti... adooiiiyyaaaa..!!!

MP Hulu Langat adalah pakar nuklear, jadi, dia lebih kredibel dari si Fuziah atau pun pakar serba tahu PAS itu.. muahahahahaha...

Ermmm... Apakah MP Hulu Langat akan senasib dengan Hasan Ali gara-gara kenyataannya itu?  Sama-sama kita tunggu!!!

3 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=MQq_oo7K2Hc

    PKR ni penipu je koje nyer!
    PAS pulak tolong senyapkan!
    las las mamat PAS ni yang bukak mulut .. ha hambek ko!

    ReplyDelete
  2. FUZIAH MAK LAMPIR II DAH RISAU. DIA TAKUT TENGOK RAKYAT HIDUP SENANG BILA PROJEK LYNAS TU DAH SIAP BROO. HABIS LA AGENDA DIA NAK TIPU RAKYAT DAH TAK BERKESAN DAHHH KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. Mintak semua yg bijak pandai dalam PAS dan PKR keluar dari parti masing-masing. Tinggalkan mereka yg mempunyai IQ serendah KELDAI dan DUBUK untuk memerintah parti yg paling bengap dalam sejarah tanahair.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...