Bersama Berjuang

Tuesday, August 16, 2011

PAS Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong-Sorong.. Muahahahahaha...


PAS terus mengekalkan status pariah dalam Fuckatan apabila terbiar terkontang kanting dalam usaha menjadi "hero" dalam isu pemeriksaan DUMC.

Belum pun rasa terhina hilang dek penolakan dari pihak JAIS untuk bertemu, PAS telah menerima satu lagi khabar buruk;  pihak gereja telah menghantar surat untuk menangguhkan pertemuan dengan PAS yang sepatutnya berlangsung petang tadi.

Perkara ini dimaklumkan oleh Setiausaha Agong PAS, Mustaffa Ali.

PAS mungkin merasakan mereka PENTING, namun tindakan JAIS untuk tidak mempolitikkan isu berkenaan mmg wajar dipuji.  Sekaligus, ia bermakna PAS tidak dapat mengambil kredit yang boleh diwar-warkan satu dunia, yang sememangnya menjadi amalan harian mereka.  

Dan surat penangguhan dari pihak gereja benar-benar membuatkan PAS sudah jatuh ditimpa tangga, ibarat hidung tak mancung, pipi tersorong-sorang.. muahahahahaha..

Sungguh pun begitu, tindakan pihak gereja ini juga boleh dianggap untuk meredakan keadaan, dan dengan harapan imej PAS yang calar balar akibat menyokong pihak gereja dapat dipulihkan kembali.  

Ia satu sudut yang semua orang perlu diambil kira, kerana politik harbi laknatullah cukup licik, dan seandainya ia berjaya memulihkan PAS, pastinya PAS akan sujud sambil menjilat kaki DAP.  

DAP ganti PAS...!!!

1 comment:

  1. Salam Tuan, mohon dilinkkan blog saya disini. Blog tuan sudah saya linkkan di http://dinturtle.blogspot.com/

    TerimaKasih !

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...