Bersama Berjuang

Monday, August 29, 2011

PANASSS.. Video Mat Sabu Kena Simbah Asid Gara-Gara Jilat Komunis???




Laporan polis dari GAPS terhadap keceluparan, kebiadapan, pengkhianatannya, selaras dengan sifat penjilat tapak kaki DAP, apatah lagi DAP dikatakan telah merestuinya untuk bertanding di Bukit Bintang!!!

Bintang Tiga... harrkkkk.. ptuuuiihhhh!!!


2 comments:

  1. DIA dah Jadi KERA dan BERUK DAPig lantak pi kat dia jadi BARUA dan pengkhianat, melayu jenis tu, kalau disimpan pun hanya jadi VIRUS pembawa penyakit jer kat BANGSA MELAYU.. dah lah HAMPAS,BANGSAT jadi PELACUR pula kepada AGAMA, BANGSA DAN NEGARA demi nak undi dari bangsa BABI HARAM JADAH DAPig tu. Melayu jenis ni mana tau sejarah. apa yang penting kuasa untuk diri dia dan kroni2 dia ajer yang lain lantak pi.. Bangsa Melayu nak merempat kat tanah air sendiri ker, Agama Islam di hina oleh puak2 kafir LAHANAT ke atau Negara bertuah ni kembali di jajah oleh bangsa MATA SEPET ker.. dia peduli apa!!!! PENGKHIANAT BANGSA AGAMA NEGARA... Insyalaallah satu hari nanti mereka2 ini bakal dikutuk, disumpah seranah, di kencing, Di berakkan oleh anak cucu yang marah dengan tindakan Pengkhianat2 ni...Insyallah bukan semua melayu MUDAH LUPA!!!.. cuma SI PENCACAI ANGKAT NAJIS BARUA DAPig MAT SABUN JER yang selalu lupa sebab tu BABI HARAM JADAH LAHANAT DAPig guna dia dan Pak JANGGOAT yang tak sedar diri tu jadi PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA SENDIRI....FIKIR2 lah!!!

    ReplyDelete
  2. GUA NAK TUMPANG SEKAKI HARKKKK PTUIHHHH!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...