Bersama Berjuang

Tuesday, August 16, 2011

PANASSS... Siapa Pemimpin Politik Yang Berkata "L*n**u lah itu Tsu Koon"???


Suara-suara yang hadir dikalangan pemimpin tionghua berhubung dengan sikap Koh Tsu Koon yang didakwa penyebab utama kejatuhan Pulau Pinang perlu diambil berat oleh barisan kepimpinan Barisan Nasional.  

Dakwaan ini dibuat berdasarkan zamannya selaku Ketua Menteri, yang menyaksikan orang Cina muak dan hilang percaya terhadapnya.  

Terbaru, dia bersikap sungguh mengelirukan apabila membidas Ezam yang mengancam untuk menyerang portal Malaysiakini dan Malaysian Insider berhubung isu DUMC. 

Ketegasan Ezam dalam perkara ini berasas apabila kedua-dua portal itu dilihat "melepaskan" komen-komen yang menghina agama Islam, sekaligus memarakkan lagi api kebencian antara agama!  

Tsu Koon perlu rasional, bahawa tindakan JAIS adalah berdasarkan fakta, bukti serta pengintipan yang dilakukan sebelum bertindak membuat pemeriksaan itu.  

Dan lebih malang, seorang yang berjawatan Menteri seolah-olah tidak tahu langsung mengenai Islam di sisi Perlembagaan Negara!  

Macam ni punya menteri pun ada!!!  Benarlah kata seorang pemimpin politik yang pernah berkata "Itu Koh Tsu Koon arrr..??  L*n**u lah sama dia...!!!"

Maka Parti Gerakan sudah tidak relevan dengan Tsu Koon yang memimpinnya...

3 comments:

  1. panas.. :)

    "Punyai Kereta?
    Jika Ya!! Diskaun Hebat Untuk Insurans Kenderaan Anda..
    Penghantaran Road Tax Percuma Ke Seluruh Malaysia..
    Sahut Cabaran Kami, Peluang Memenangi Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM100,000. Keterangan Lanjut, Layari : www.aiomits.com
    Jangan Lupa Like kami di Facebook Pages!! : AiOMI T&S"

    ReplyDelete
  2. mamat ni jadi duri dalam daging BN,keluarkan jer dalam parti

    ReplyDelete
  3. Pemimpin liabiliti top 10 kepada BN/UMNO;

    1.Ko Sukun
    2.Deris Jala
    3.Sepudin Bedollah
    4.Kerismuddin CKMM
    5.Anak Omak KJ
    6.Sidek KSN
    7.Soilek 'It's me'
    8.Semail Sabri AF
    9.Mat Said Ganu Kite
    10.Mat Isa Perlih

    BN fikir-fikirkan, kalau nak menang PRU 13, pastikan mereka ni berubah perangai atau digugurkan sebelum parlimen dibubarkan!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...