Bersama Berjuang

Wednesday, August 24, 2011

PANASSS.. Berlakunya Penetrasi Ke Dubur Saiful - David Well, Pakar Forensik Anwar


Mmg panasss.. Anwar tergeliat-geliat menahan malu apabila pakar forensik yang dibawanya sendiri bersetuju dengan kenyataan dari ketiga-tiga doktor HKL yang memeriksa Saiful Bukhari pada 2008. 

Penemuan air mani pada calitan-calitan sampel tertentu spt yang dicatatkan di dalam laporan perubatan ditafsirkan sebagai wujudnya kemasukan zakar ke dalam dubur.  

Bahasa mudahnya, berlakunya perbuatan meliwat Saiful.

Siapa yang meliwat saiful?

Apakah mungkin Anwar akan menuduh David Well dibayar oleh Najib atau Tun M untuk membuat kenyataan sedemikian rupa?  

Sg Buluh menantimu....

2 comments:

  1. UMNO yang bayar.......mungkin PM bayar........TPM bayar............hahahahahha!!!!yang penting........akhirnya terbayar!

    ReplyDelete
  2. Betul tu...UMNO bayar pada Anwar untuk meliwat drebar dan tukang bancuh kopi serta peguam muda dalam PKR, membohongi rakyat secara terang-terangan, main seks dengan perempuan, lelaki, isteri orang dan laki orang didalam dan luar negara , rosakkan sistem kehakiman dan sistem beraja negara, membuka banyak rumah urut dan rumah pelacuran sekitar Selangor, melakukan jenayah terancang dengan bantuan Amerika, Israel dan Singaporn. Harap UMNO berhenti bayar Datuk Seri Anwar Ibrahim melakukan pekerjaan paling keji dan terkutuk itu. Gunakan duit itu untuk mengajikan POLIS,TENTERA untuk menjaga keamanan negara dari si DAJAL ini.(Saja nak ambil hati golongan KHINZIR dan DUBUK dalam Pakatan Rakyat)

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...