Bersama Berjuang

Tuesday, August 23, 2011

Blogger Pakatan Mintak Maaf? Alamat Bunuh Dirilah Si Anwar Dan Kuncu2nya!!!


Saranan Datuk Seri Utama Rais Yatim mmg GT sokong, tanda sikap bertanggungjawab terhadap apa juga yang ditulis oleh seseorang individu itu.  

Tapi, bagaimana dengan pihak pembangkang?  

Andai mereka mahu memohon maaf, maka bersiap-sedialah dengan "kematian" Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya kerana pasti hidup mereka sudah tidak berguna lagi.  

Tak mustahil mereka akan bunuh diri!  Cuma GT risau Mak Lampir yang akan gentayangan nanti...

Menjadikan RajaPoorrah sebagai idola, fitnah dan pembohongan sudah menjadi darah daging mereka, dan keenakkan akibat hidup dalam khalayan fitnah tanpa sempadan membuat mereka sudah menjadi penagih tegar fitnah.  

Apatah lagi, heboh suatu ketika bahawa terdapat ahli politik pembangkang yang membiayai modus operandi kilang fitnah mereka, pastinya kecanduan "ecstasy fitnah" dapat diatasi dengan money.. money.. money..!!!

Indahnya adat Melayu, yang bersendikan syarak, kemaafan dipinta dan kemaafan diberi.  Namun, banyak ciri-ciri Melayu seperti sikap berterima kasih, mengenang budi dsb telah hilang gara-gara politik gampangan pembangkang.  

Kemaafan dipinta, kemaafan diberi, jangan biarkan kemaafan itu tiada nilainya lagi... 

Dan jangan jadikan kemaafan untuk menhalalkan fitnah kedua kalinya nanti...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...