Bersama Berjuang

Thursday, July 7, 2011

PANASSS... Jagat Kepahlawanan Melayu Semakin Besar Berkampung Di KL Gara2 Kedegilan AmPIGa Yg Terbaru!

Tanam tebu di tepi bibir...

Begitulah gambaran terbaik bagi menentukan keadaan semasa berkenaan isu BeerShit dimana AmPIGa tetap berdegil mahu menggunakan Stadium Merdeka yang berkapasiti 45 ribu.  

Ramai yang menyifatkan segalanya bakal selesai setelah Khalid Gagap memberi keizinan untuk menggunakan Stadium Shah Alam.  Namun segalanya berlaku sebaliknya, si harbi laknatullah ini seolah-olah ingin terus "bermain" dengan api!

Rupanya AmPIGa masih lagi bermain tarik tali dan berdegil, walaupun selepas mengadap Tuanku YDPA.  Penyebaran SMS semalam yang mengatakan Bersih bakal membuat perarakan jalanan dari 3 point utama menuju ke stadium Merdeka telah membuka pekung strategi mereka!  Dengan kapasiti 45 ribu, pastinya kehadiran 1 juta perusuh akan membanjiri jalanan.  Matlamat untuk mencipta panik dan huru hara bakal tercapai!!!  

Titah Tuanku YDPA telah membuatkan PATRIOT akur dan menjunjung kasih kepada baginda.  Pejuang Fisabilillah atau tentera Sabil ramai yang sudah mula meninggalkan Kuala Lumpur, kerana menyangkakan segalanya sudah selesai secara berhemah.  

Perkembangan terbaru dari AmPIGa ini telah menyemarakkan semangat Fisabillillah.  Dikhabarkan, ramai yang berpatah balik ke Kuala Lumpur demi mengotakan sumpah dan janji kepada ibu pertiwi.  Malah, "permainan" politik harbi laknatullah ini telah membuatkan ramai yang bersedia untuk dihantar ke Kuala Lumpur dan kawasan pinggirannya, dengan jumlah yang dipercayai TIGA kali ganda dari jumlah yang telah beberapa minggu berkampung di ibukota.

Pastinya pejuang-pejuang ini cukup marah dengan AmPIGa, yang seolah-olah benar-benar ingin "perang", walhal gendang perang telah diredakan!  

Pendukung-pendukung IFC seperti AmPIGa yang menunjangi BeerShit 2.0 pastinya menjadi keutamaan pejuang-pejuang ini, yang telah lama bersabar dengan tingkah IFC yang cuba mencetuskan sensitiviti rakyat.  

Pejuang-pejuang ini telah lama bersabar dengan DAP laknatullah!

Pejuang-pejuang ini telah muak dengan politik gampangan AmPIGa!  

Kepada seluruh Jagat Kepahlawanan Melayu, Gerakan Timur sentiasa bersama saudara.  Demi Alif Ba Ta!  

Allahuakbar!!!

2 comments:

  1. Senjata spt parang2, bom2 molotov dan bola2 besi sudah siap disorokkan di merata tempat di tengah jalan2 dari tempat2 berkumpul menuju ke stadium Merdeka.
    Tujuan pendemo Bersih2 ini jelas utk mengujudkan huru-hara dan rusuhan di KL supaya akan berlaku pertempuran pendemo2 dgn PDRM.
    Jurugambar2 Pembangkang sudah siap sedia utk mengambil gambar2 yg akan ditunjukkan ke seluruh dunia melalui internet mengenai kononnya kekejaman polis dan Kerajaan BN.
    Kaum Cina yg telah menjadi penghasut utk demo Bersih2 ini melalui DAP komunis akan kerugian berjuta rinngit bila perniagaan mereka terganggu disebabkan rusuhan yg mungkin akan merebak ke seluruh negaraspt 13 Mei.
    Yang mungkin ramai cedera dan mati dlm rusuhan itu pada mulanya adalah orang Melayu yg terdiri dpd ahli2 PAS yg patut pun mati kerana kebodohan mereka. Bila berlaku rusuhan, orang Melayu dpd Perkasa dan Pemuda UMNO akan bertindakbalas terhadap orang2 yg telah jadi batu api utk diadakan Bersih2 ini.
    Lim Kit Siang melalui blognya selalu aje mengesyorkan Bersih2. Tetapi dia menggunakan nama2 penulis Melayu utk menulis artikel2 yg jelas mengancam keselamatan negara. Orang bodoh pun tahu ini semua adalah tulisannya sendiri. Dia ni pandai baling batu dan sorok tangan.
    PDRM haruslah menggunakan EO atau ISA dan tangkap pengkhianat2 negara ini sebelum terlambat!

    ReplyDelete
  2. Apa pun cari bangsa DAPig dan wartawan BABI KINI. Kalau nampak serbuk putih berterbangan, tutup mata kerana kemungkinan ia serbuk kaca. Kalau kena, rasa gatal dalam mata jangan gosok mata, nanti merana... Dengar kata ramai akan turun Penang esok....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...