Bersama Berjuang

Wednesday, July 13, 2011

Nik Aziz Mengaku Kemenangannya Bertahun Lamanya Tidak "Bersih"?

Untung benar Pork Nick masih hidup.  Kerana kita dapat menjangka level pemikirannya.  

Pork Nick melaungkan sokongan kepada BeerShit 3.0 yang diwar-warkan oleh Mat Sabu 121 andai tuntutan mereka tidak diambil peduli.  

Cukup sudah permainan politik haram jadah dari AmPIGa dan Fuckatan.  Segalanya sudah dituruti, dari menyediakan lokasi terbaik iaitu stadium, sehinggalah mendapat perkenan untuk bertemu Tuanku YDPA.  

Akhirnya, mereka tetap mencetuskan huru hara.  

GT desak agar pihak berkuasa, tidak perlu melayan gerombolan insan yang hilang pedoman seperti Pork Nick dan sekutu-sekutunya.  

Mereka sudah berani mengugut kerajaan untuk teruskan huru-hara!  Dan andai dilayan, maka inilah strategi yang berulang kali bakal digunakan oleh gerombolan ini.  

Mgkin Pork Nick sudah terlalu lama memegang jawatan MB Kelantan, sehinggakan otaknya tidak mampu mengingati fakta, bahawasanya BN telah berkali-kali kalah kepada PAS di Kelantan pada pilihanraya umum.

Andai benar pilihanraya tidak bersih, maka pada hari ini mungkin kita tidak dapat melihat Pork Nick memegang tampuk pemerintahan kerajaan negeri Kelantan sebegini lamanya.  Tampuk ini dijangka akan bertukar tangan setelah Pork Nick mati, kerana mengikut fahamannya lagi, keuzuran tubuh badan tidak memberi kesan kepada pemikirannya!

Andai benar pilihanraya tidak bersih, Nik Aziz pasti sudah lama kalah!

4 comments:

  1. Kalau iapon jgn ler guna perkataan "Pork Nick", tolong le jaga budi bahasa, sensitip tu... Orang gila, takkan kita nak ikut jadi gila....

    ReplyDelete
  2. 21tahun pas pegang kelantan selama nie TAK BERSIH erk tau kelantan BERSIH negeri lain dan pusat tak bersih?mmg sah ulama pas ulama topeng syaitan mempertahankan golongan kafir untuk memenuhi agenda pembangkang...bila nak pi hantar rumah orang tua semakin nyanyuk semakin teruk perangai dan semakin meroyan

    ReplyDelete
  3. nyanyok dahhh....

    ReplyDelete
  4. Bilalah orang tua kutuk ni nak taubat .....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...