Bersama Berjuang

Monday, July 18, 2011

MARI LIHAT: Sifat Pelajar Bertudung Litup Acuan BeerShit 2.0: Sgt Kotor & Menjijikkan.. Uweeekkkk!!!

Pihak Polis yang menahan beberapa siswi menceritakan bagaimana mereka dimaki hamun oleh beberapa penuntut Universiti perempuan yang bertudung terhadap mereka. Polis hanya menjalankan tugas penguatkuasaan bagi menjaga kenteraman orang lain.

Polis tersebut terkejut dengan perangai penuntut perempuan yang bertindak diluar dugaan  dengan lemparkan perkataan yang mencarut yang tidak selari dengan pakaian yang mereka pakai.

Polis tersebut menceritakan bagaimana polis diludah oleh penuntut perempuan ini sehingga mengenai salah seorang polis yang menahan mereka.

Polis tersebut juga orang Islam merasa kecewa dengan tindakan beberapa pelajar pelajar perempuan tersebut dan langsung tidak mencerminkan keislaman mereka. 

GERAKAN TIMUR:
Hasil dari tarbiyahan yang sesat, lahirlah tunas yang juga sesat lagi busuk.  Begitulah sifat yang diturun temurunkan sejak bergenerasi.  Ia mewarisi kebusukkan mulut pemimpin mereka seperti Mat Sabu dan Matpus yang apabila bercakap, bau longkang pun keluar!

Semoga pihak yang mentarbiyahkan wanita-wanita ini sedar, bahawa suatu hari, pelajar ini bakal punya zuriat.  Maka janganlah perlakuan seperti ini diwarisi pula oleh anak-anak yang terkena badi dari ibunya.  

Cukuplah ibunya punya guru yang bergurukan "Azzazil", jangan pula anaknya menanggung akibatnya!

8 comments:

  1. Hai, kalo tak perhimpunan macam ni, kat mana lagi?

    Boleh raba2, ramas2, gesel2 dengan lelaki segala bangsa.. Lagi ramai lagi best, bokbuat tergelincir mana tau ade yang tolong dakap.

    Kadang2 terjatuh longkang, terkangkang bagi semua orang nampak yang duk tutup selama ini.

    Isssshh betina2 ici bawah betul..

    ReplyDelete
  2. Mudah nya anak2 ini terpengaruh dgn hasutan pembangkang...mereka ini keliru dgn imej islam Pas...aku kesian tapi aku marah dgn perangai mereka.

    ReplyDelete
  3. Kesiannya wanita-wanita Islam berpurdah niii. .macam mana nak dipinang lelaki kalau perangai begini. .Memang tak laku lah. .

    ReplyDelete
  4. Kesiannya wanita-wanita Islam berpurdah niii. .macam mana nak dipinang lelaki kalau perangai begini. .Memang tak laku lah. .

    ReplyDelete
  5. Mereka ini BERTUDUNG adalah fashion saja kot. Hakikatnya hati busuk...tidak mencerminkan BERTUDUNG sebagai menutup AURAT dari melakukan perkara2 MUNGKAR.Sometime saya loose respect pada golongan mereka yang berperangai sabegini.

    Saya pun bertudung wajib menutup aurat tapi bila kita tengok in public places due respect to some yang tak BERTUDUNG kadang2 perangai mereka lebih mulia kenapa ek...Yang bertudung kalau di KLCC berkepit2 .

    Kalau husband and wife pun in public places tak perlulah tunjuk loving2 sangat macam Matsalleh...oooi.

    Never judge the BOOK BY IS COVER.

    ReplyDelete
  6. Muka comel-comel, tetapi sayang peran gai tak comel. Tutup aurat tu baguih dah, tetapi hati penuh dendam tak baguih jugak. Hati tak baguih, jodoh pun payah Allah nak agi mudah Akhirnya mereka ni jadilah bini no 2 atau no 3 pemimpin PAS. Tapi mereka tak kisah pasai dah di tarbiah awal-awal lagi.

    ReplyDelete
  7. Mak bapak bebudak ni wajar ambil perhatian

    Siang malam,mak bapak cari rezki nak bagi anak2 berjaya dan dapat masuk universiti.

    Harapan mak bapak sangat murni dan tinggi,bila anak dapat masuk uni mak bapak bershukur dan usaha berlipat kali ganda nak bagi duit belanja setiap bulan..

    tetapi...anak2 ni merasakan mereka dapat masuk universiti pasal result mereka bagusss..ye ker????

    mereka perlu ingat anak2 bangsa lain punya result yang lebih baik dicampur dengan kepetahan berbahasa eng

    olih kerana dasar kuota berpaksikan perlembangaan negara..puak2 diatas tu yang sebnarnya punya result bukannya baik sangat pun..dapat juga masuk universiti.

    bila dah diberi peluang olih kerajaan...inilah balasan yang mereka berikan....

    jika pihak universti buang...mak bapak terpaksa tebal muka lagi pergi mengadap sana sini untuk minta anak mereka diberi peluang sekali lagi..kesian jadi mak bapak kepada anak2 yang macam ini..

    silap2 bila kena buang mak bapak kena bayar duit pengajian pptn atau biasiswa yang dah guna beberapa semester...

    kesian jadi mak bapak pada anak2 macam ini...

    ikut perasaan mati...pikir2kan lah..semangat anda tak kemana2 pun..minta2 aku x dapat jodoh dengan pompuan2 jenis nampak elok diluar.tetapi berkudis didalam...

    warga um

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...