Bersama Berjuang

Friday, July 8, 2011

Komunis Memperjuangkan Hak Rakyat? Kahkahkahkahkah...


Tidak mungkin PSM secara terang-terangan mempromosikan komunisme, maka tidak hairanlah mereka mencipta satu kempen "Udah Bersaralah" sebagai misi utama, kononnya!

Itu sebenarnya hanyalah topeng untuk menghalalkan pergerakan mereka.  Pihak berkuasa pastinya punya bukti kukuh untuk menahan mereka mengikut ordinan darurat, akta yang cukup jarang digunakan ketika ini.  Mengikut maklumat, risalah-risalah yang diedarkan juga mempromosikan fahaman komunisme.  Itu belum lagi penyertaan rakyat asing yang disahkan berkait dengan parti komunis oleh perisikan antarabangsa.

Pembangkang, samada pemimpin atau portal serta blog-blog mereka cuba mengaitkan penahanan mereka dengan perhimpunan BeerShit.  Persoalannya, apakah PSM mmg bersekongkol menyokong BeerShit?  Tuduhan yang mengaitkan PSM datangnya dari mereka, yang secara tidak langsung mengesahkan pembabitan PSM bersama BeerShit.  

Harus diingat penahanan 6 org dibawah Ordinan Darurat (Emergency Ordinance) hari ini, kesemua mereka ini mengancam keselamatan negara dan akan ditahan selama 60 hari untuk siasatan lanjut. Penahanan itu bukan ada kaitan dgn Bersih tapi kerana disyakki terlibat dgn kegiatan subversif (communist ideology) 

Komunisme adalah ancaman bukan sahaja kepada negara, malah agama.  

Ia adalah MUSUH YANG NYATA!!!

Dan dakwaan mereka kononnya "misi utama" adalah kempen Udah... Bersaralah adalah alasan ciptaan demi menyuburkan agenda tersembunyi mereka!  

2 comments:

  1. KEMPEN KOMUNIS NAK LAKUKAN PERBERSIHAN ETNIK LAGI SKALI LA TUUU KEHKEHKEH...HARKKK PTUIHHH!!

    ReplyDelete
  2. minta psm bg statistik sebenar< berapa ramaikah "rakyat" yg suara mereka dibawa oleh korang...nyatakan dengan jelas berapa orangkah rakyat yang bersama korang..klu 1000 org rakyat yang sokong korang adakah itu cukup menggambarkan penerimaan rakyat malaysia pada korang...nyatakan juga dakah rakyat yang didlam PAS pun bersama psm kerana perjuangan korang sama mcm komunis so klu pas bersama korang bermakna pas pun komunis lah..so jeyakumar silalah nyatakan secara terperinci tentang persoalan "RAKYAT" yg bersama kau tu..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...