Bersama Berjuang

Thursday, June 23, 2011

MESTI BACA: AmPIGa Mahu Melayu Bertempur Dgn Melayu - DAP buat kerja "BERSIH"!


Perhimpunan BERSIH 2.0 ditunjangi oleh IFC laknatullah mempunyai motif yang lebih besar dari apa kononnya dituntut oleh mereka.  

Dgn cara ini, mereka dapat menarik ramai orang Melayu sebagai keldai dan kambing perang mereka.  Itulah orang Melayu, punya semangat berjuang yang tinggi.  Inilah faktor yang sedang dimanipulasi oleh IFC, agar orang Melayu turun dengan ramai.  

Percayalah, hanya sebilangan Cina dan India yang turut serta dalam perhimpunan itu nanti, kerana itulah trend mereka.  Pada mereka "Itu kilija olang Melayu, kita olang Cina ala manyak kilija lain mau bikin".  Ayat ini cukup popular sewaktu Melayu PAS dan PKR Perak dipergunakan oleh DAP apabila kerajaan mereka tumbang...

Dan yang lebih membimbang, IFC berjaya menunggangi sebilangan besar orang Melayu dalam BERSIH 2.0, sedangkan PERKASA dan Pemuda UMNO juga dari rumpun Melayu.  

Akhirnya kita akan melihat AmPIGa mengokestrakan kehancuran umat Melayu, apabila Melayu bertembung dan berentap sesama sendiri!!!

DAP laknatullah bertepuk tangan... itu yang dinamakan buat kerja dengan "bersih"! 

2 comments:

  1. strategi kena baik punyer... serang cina DAP berkumpulan dari rumah2 mereka... mesti buat contoh kat depa nih...

    ReplyDelete
  2. mana ada bro.jangan ko buat fitnah.nanti nik aziz marah. tak pasal pasal ko takley masuk syorga.

    puak pas sekarang memang sokong IFC.keling ambiga pun dah tinggi derajat dia. Lebih tinggi dari hj hadi tau hehehehe.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...