Bersama Berjuang

Tuesday, June 21, 2011

Menggelegak!!! Zahid Mat Arip "Tak Boleh Tahan"!!!


Bicaranya mmg lantang!  Pedas, keras dan padat!  Rata-rata ahli UMNO dan pengundi atas pagar yang sempat hadir ke ceramahnya terutamanya SSDE mmg terkejut dengan gaya penyampaiannya. 

Menolak terus idea bahawa ceramah anjuran UMNO membosankan, lembab dan "sejuk".  Itulah Zahid Mat Arip, cucu kepada allahyarham Tun Ghaffar yang bikin telinga penyokong2 Fuckatan "berdarah".  Dan kehadiran orang muda di SSDE dilihat semakin ramai, gara-gara persembahan Zahid yang kaw-kaw punya balun!

Ahad lepas Zahid secara "indirect" melepaskan peluru berpandunya.  Tepat ke dahi Menteri Amaran berikutan demo BEER-SHIT yang mahu dianjurkan oleh IFC, badan anti Islam masakini yang didukung kuat oleh PAS!


Tiada lagi amaran, hanya tindakan!  Itulah saranan Zahid.  

Tinggal terpulang kepada yang memegang kuasa untuk bertindak, dan betapa bebalnya andai sedang memegang kuasa tetapi tidak tahu bertindak.  Bukankah lebih baik menjadi pembangkang?

Sama-sama kita tunggu, sama kerandot zakarnya mengecut, atau kejantanannya menyerlah.  

Zahid "tak boleh tahan"... apalagi.. balun lah!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...