Bersama Berjuang

Tuesday, May 17, 2011

TAHNIAH TAN SRI HARUSSANI !!!



Kontrak perkhidmatan Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria disambung tiga tahun lagi atas perkenan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.
Harussani yang dilantik sebagai Mufti Perak pada 1985 berkata, kontrak beliau yang tamat pada 8 April lepas telah disambung untuk tiga tahun lagi berkuat kuasa 9 April dengan perkenan Sultan Perak.
"Pelantikan jawatan mufti di Perak adalah atas budi bicara Sultan Perak bukan kerana permohonan... saya tidak tahu berapa lama lagi saya boleh bertahan kerana umur saya sudah 72 tahun dan saya tak tahu apakah mungkin mampu lagi saya terus berkhidmat pada masa akan datang," katanya ketika dihubungi BERNAMA di sini, Isnin.
Beliau melahirkan rasa gembira kerana diberikan penghormatan untuk terus memegang jawatan penting itu oleh Sultan Perak. -Mstar

GERAKAN TIMUR:
Tahniah Tan Sri dan jangan pernah putus asa untuk berusaha demi perpaduan Islam dan Melayu.  Berjuang untuk Agama, Bangsa dan Negara dan pedulikan suara-suara syaitannirrajim yang tidak mahu melihat perpaduan ini.

2 comments:

  1. MESSAGE UNTUK TAN SRI HARUSSANI:

    ASSALAMUALAIKUM W.B.K.
    ALHAMDULILLAH, ALLAH SELAMATKAN MALAYSIA DENGAN PERLANTIKAN TAN SRI DARI SYAITAN-SYAITAN DALAM PARTI AJAKAN SYAITAN (PAS).

    DIHARAP TAN SRI AKAN TERUS BERKHIDMAT UNTUK MEMUSNAHKAN KEBATILAN DINEGARA TERCINTA INI DAN PEMBOHONGAN YANG DI BUAT OLEH KUNCU-KUNCU SYAITAN DALAM PAS (YANG MENJADI KUNCU DAP).

    UNTUK MAKLUMAN TAN SRI, RAMAI RAKYAT MALAYSIA YANG BERAGAMA ISLAM (DAN JUGA BUKAN ISLAM) MENYANJUNG PENDIRIAN TAN SRI.

    INSHA ALLAH, KAMI AKAN TERUS BERDOA AGAR ALLAH MEMBERI KEKUATAN KEPADA TAN SRI SERTA MEMBERKATI SEMUA USHA YANG DIBUAT OLEH TAN SRI.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...keikhlasan ts harussani utk melihat bangsa melayu Islam bersatu & muncul bangsa yg kuat dgn ajaran Islam diharapkan akan termakbul jua. jgnlah kita meneruskan pe'el buruk mcm penyokong2 pr yg suka benar menghina ulama' sejati tapi mengagung2kan ulamak2 palsu dlm pas!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...