Bersama Berjuang

Saturday, May 7, 2011

KETEPIKAN SEMUANYA - FOKUS KEPADA SIAPA PELAKU SEKS DI DALAM ITU!

Pelbagai pihak yang pro kepada Anwar membuat protes mahukan supaya politik kotor, jijik dan lucah ini dihentikan segera.

Seperkara yang perlu kita ingatkan kepada mereka bahawa ini bukanlah isu politik kotor dan jijik yang cuba dimainkan.  Ini adalah soal moral pemimpin yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri.  

Seharusnya yang kotor dan jijik adalah si pelaku seks di dalam video tersebut, dimana Eskay sudah mengangkat sumpah bahawa lelaki itu adalah Anwar.  

Dalam kita melabelkan Amerika sebagai penjahat no. 1, kita perhalusi kejadian yang menimpa Bill Clinton, yg terbabit di dalam skandal seks bersama Monica Lewinski.  Apa sudah jadi pada Clinton selepas itu?  Lenyap dari dunia politik.  Andai penjahat no. 1 yg kita labelkan spt Amerika menolak skandal seks pemimpinnya, mengapa tidak kita di Nusantara yang sama sekali menolak nafsu songsang seorang yg gemarkan lelaki dan perempuan?

Berbeza dengan perkara ini, Anwar adalah penganut tegar denial syndrome.  Dia bermati-matian tidak akan mengaku, malah andai anu nya tidak mampu tegang, UMNO lah yang akan dipersalahkan.  Benarlah kata Rahimi Osman, bekas pegawai Anwar, yang menyatakan bahawa Anwar dan denial syndrome adalah satu.  

Berlaku satu kejadian tentang video seks ahli politik seberang yang akhirnya mengaku dan mengundur diri dari politik, Anwar berkata "Bodoh!  Kalau aku, aku tak akan mengaku".  Begitulah Anwar, yang jelas menyatakan kata-katanya melalui tindakannya atas apa yang berlaku sekarang ini.  

Hasil penafiannya, ditujukan pula kononnya ini adalah satu fitnah, dan beraraklah pecacai-pecacainya mengatakan bahawa pemimpin mereka telah difitnah, sambil menagih simpati dari isu berkenaan. 

Anwar masih lagi menggunakan kaedah yang sama apabila berlakunya polemik salahlakunya.  Namun rakyat sudah semakin sedar dan bijak membaca strategi lapuk dan tepu.

Untuk panduan anda di dalam perkara ini, GT ingin memberitahu bahawa ISUNYA DISINI IALAH SIAPA PELAKU SEKS DI DALAM VIDEO BERKENAAN.  

Mudah.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...