Bersama Berjuang

Tuesday, April 5, 2011

SPEAKER DEWAN, JGN MALUKAN PARLIMEN. CUKUPLAH BERUK2 JADIAN BUAT KACAU TEMPOH HARI!!!


Karpal Singh mendesak agar video seks lelaki Y ditayangkan di Parlimen untuk tatapan semua.  

Apakah relevannya untuk ini ditayangkan di Parlimen?  Bagi GT, kedaulatan Parlimen harus dipertahankan agar perkara spt ini tidak berlaku.  Permintaan Karpal Singh sebenarnya adalah cubaan untuk merendahkan martabat Parlimen itu sendiri.  

Ini adalah usaha untuk memalukan kerajaan Malaysia apabila Parlimen berbuat demikian.  Ia akan menjadi bahan jenaka berbulan bulan lamanya.  Imej Parlimen itu akan tercalar dek permainan politik Karpal andai kemahuannya dituruti.

Kita tahu bahawa ramai pemimpin Fuckatan menolak bulat2 tanpa melihat video tersebut.  Kebodohan mereka sebenarnya terjejas dek sifat kelam-kabut membuat statement berkenaan penayangannya sebelum ini.  Percayalah, apabila mereka telah melihat video itu, mereka akan menafikan bermati-matian, dgn alasan mereka telah menonton video tersebut.  Jadi, mereka dapat mencipta kredibiliti untuk kenyataan berhubung isu ini. 

Kesucian Parlimen sebelum ini telah tercemar apabila juak2 ini berubah menjadi beruk jadian yang diketuai oleh seekor gendoruwo dengan membuat kacau di parlimen.  Jembalang-jembalang ini telah melarikan diri dari terkantoi dgn keluar dari parlimen apabila isu APCO hendak dibahaskan.

Speaker Dewan hendaklah bersikap rasional dan janganlah memalukan lagi institusi Parlimen.  Dgn kata lain, dgn kuasa yang ada, janganlah hendaknya dibenarkan penayangan video ini.  

Dari melayan desakan Karpal PooSingh, lebih baik Parlimen tumpukan kepada peranannya.  Biarlah Suruhanjaya Diraja ditubuhkan untuk siasatan.
Atau lebih "daring", serahkan sahaja untuk tatapan umum.  Dari rakyat untuk rakyat.  Biarlah rakyat tentukan.  

Amacam?  Ada bran? Meh rakyat.. tgk video nih...

1 comment:

  1. Dewan Rakyat adalah untuk mendebatkan perundangan yang berkenaan rakyat [keseluruhannya]. Bukan segelintir rakyat sahaja. JADI JANGANLAH NAK LAYAN SANGAT PERMINTAAN BANGANG PEMBANGANG TU. BILA NAK BUAT KERJA KALAU ASYIK BERPOLITIK JE.
    rose

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...