Bersama Berjuang

Tuesday, April 19, 2011

PAS REDHA DIPERBODOHKAN DALAM HUBUNGAN TERLARANG FUCKATAN!!!

PRN Sarawak telahpun menutup tirainya.  

Kemenangan "simple" majoriti yang dimenangi oleh BN menunjukkan bahawa rakyat Sarawak tidak mudah termakan pembohongan dan janji manis dari pembangkang.  

Ramai dikalangan pembangkang yang berpendapat bahawa kemenangan yang diperolehi adalah meningkat berbanding dari keputusan PRN yang lalu.  DAP nampaknya berjaya memainkan sentimen perkauman dalam mendapatkan undi Cina.  

PKR pun sekadar menjadi anjing DAP.  Begitulah bijaknya percaturan chauvinist dalam memperbodohkan "rakan-rakannya".  Walau bagaimanapun, PKR tetap menang di beberapa kerusi, kerana percaturan mereka tepat, di kawasan berbilang kaum dan bukannya dikuasai oleh majoriti Melayu sahaja.  

PAS adalah seperti pak kaduk, ayamnya menang kampung tergadai, Fuckatannya menang namun suara PAS tiada.  Di Selangor kita melihat bagaimana PAS yang mempunyai kerusi pun diludah dan dipijak oleh sekutunya, inikan pula kalah semua kerusi di Sarawak!!!  

PAS akan berkata bahawa kemenangan ini adalah kemenangan rakyat, atau kita berjaya mengurangkan majoriti, atau PAS diterima di Sarawak tetapi UMNO tidak.  Kenyataan yang bertujuan untuk menyedapkan hati penyokong2nya sebenarnya hanyalah gambaran tepat betapa bodohnya think-tank mereka dalam membuat percaturan meletakkan calon mereka di PRN Sarawak.  

Kerusi bertanding yang diberikan kepada mereka sebenarnya kawasan yang dilabelkan "putih" oleh BN, dan PKR serta DAP tahu tentang fakta ini.  Kerusi yang sukar dimenangi oleh Fuckatan, maka mereka perlu meletakkan kambing hitam berjanggut musang untuk dikorbankan.  

Seperkara yang menarik tentang taktik ini ialah ia memberi gambaran bahawa PAS juga diberi tempat dalam Fuckatan, tanpa PAS sedar bahawa kerusi hampir mustahil untuk dirampas dari BN!!!  Maka para penyokong mereka akan menggambarkan betapa perjuangan Isle PAS diberi tempat, walhal kubur sudah digali dan talqin telah dibacakan oleh Lim Kit Siang dan Anuwar!  

Jadi, antara DAP, PKR dan PAS di dalam Fuckatan, siapa yang BODOH TIDAK BIJAK?

1 comment:

  1. Saya Rasis. BN tak sedikit pun tewas di PRN Swak. Ini bukti jelas melayu/pribumi utuh dibawah bn. Cian shj yg tolak bn, cina tidak hendak diperintah melayu/pribumi, cina tak berkendak kepada perkara 153 perlembagaan, cina tidak hendak kepada agama, adat dan susila melayu/pribumi. Cina hendak mencinakan tanah melayu, cina hendak jadikan melayu/pribumi abdi shj. Melayu/pribumi mari kita layan tuntutan cina ni, ayuh kita sokong mereka. Kita mansuh perlembagaan, kita buat perlembagaan baru. Kita buang semua janji-janji pra merdeka(1952), hayun kan kelaut cina ni. Merka tiada hak di tanah air kita. Mereka adalah pengacau dan penghisap darah kita. Mengambil kekayaan tanah air kita. Sekarang hendak menjadi tuan dan raja kepada kita. AYuh kita layan cina ni.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...