Bersama Berjuang

Tuesday, March 22, 2011

LELAKI Y VIDEOLEAKS - SAH PEMIMPIN FUCKATAN KAKI SPIN & BODOH PIANG!


Isu yang sangat menarik untuk dikupas bersama.  Pendedahan video seks ini cukup misteri, dato T misteri dan motifnya cukup misteri.  GT akan kupas sebaik mungkin. 

Kemunculan video yg cukup menggemparkan arena politik tanahair ini samada di pihak kerajaan dan pembangkang sebenarnya membawa pelbagai reaksi.

Anwar pula telah gelabah beruk walaupun tiada sumber yang mengatakan bahawa si lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim!  Mengapa Anwar membuat sidang akhbar tergempar??? Adakah Anwar tahu apabila soal moral dibangkitkan dalam isu pendedahan ini, maka dia lah orangnya - pemimpin fuckatan paling tidak bermoral!  Secara tidak langsung, Anwar tahu dia tidak bermoral.

Persoalan yang GT ingin utarakan ialah bagaimana reaksi pemimpin2 pembangkang menangani isu ini.  Berikut adalah kenyataan mereka:

“Ini (rakaman) video Anwar yang direka,” kata pengarah komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad.

“Ia bukan Datuk Seri Anwar. Ini satu lagi usaha Barisan Nasional (BN) untuk memberi persepsi umum bahawa beliau seorang yang tidak bermoral, yang tidak layak untuk menerajui negara ini,” kata anggota biro politik PAS Khalid "gereja" Samad.

"Damage Control" yang cuba dibuat oleh 2 orang kuat Fuckatan diatas menunjukkan kebodohan dan sikap mereka yg tidak berhujah berdasarkan fakta.  Soalan GT mudah, adakah mereka telah melihat video tersebut???  Mengikut laporan, kedua-duanya tidak berada di tempat kejadian.  Anwar sendiri mengaku belum menonton video itu.  Jadi, kesimpulannya mereka belum lagi melihat tayangan video tersebut.  Kenyataan mereka bolehlah dianggap sebagai kenyataan yang tiada dasar.  Sekadar untuk menafikan.  

Inikah tahap "intelligent" seorang PENGARAH KOMUNIKASI PKR?  Membuat penafian tanpa melihat dulu kepada bukti?  Bagaimana kebenaran dapat ditegakkan andai kesimpulan telah dibuat tanpa usul periksa? Mengapa tidak dikaji dari kedua-dua pihak, pihak yang menayangkan dan di pihak Anwar?

Ini yang dipanggil sindrom penafian atau denial syndrome.  Juak2 fuckatan telah lama menggunakannya hasil dari pemerhatian mereka kepada taktik Anwar itu sendiri.

Juak2 ini akan terus menafikan walaupun tanpa fakta!!!

Nantikan kupasan selanjutnya tentang isu ini yg akan merangkumi kebarangkalian penglibatan dan motif selepas ini, jam 10 pagi nanti.

1 comment:

  1. sume same je..puak umnos tuduh anwar dalam video tu..puak pakatan plak ckp video tu bukan anwar si pelaku.due2 pon x tgk lg video tu.kesimpulan nyer POLITIK demokrasi menghancurkan ummat..pegi mamposlah sama demokrasi..buat pecah belah umat je..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...