Bersama Berjuang

Monday, March 28, 2011

KENALI BLOGGER PKR YANG MENYELINAP MASUK KE DUNIA MAYA PRO KERAJAAN!!!

Seorang sahabat pernah bercerita tentang blogger UMNO Reform.  Sahabat berkata bahawa bodohlah sesiapa yang percaya bahawa UMNO Reform adalah blog pro UMNO!.  Sahabat itu memberitahu bahawa blogger itu adalah pentaksub Anwar, dari dulu sehingga kini, yang dihantar untuk menyelinap ke dalam dunia maya untuk berpetualang kononnya bersama-sama pro kerajaan.  

Namanya telah muncul untuk digunapakai oleh PKR dalam isu tayangan video xxx lelaki Y.  Sungguh GT tak sangka, baru sahaja namanya disebut oleh sahabat kira-kira 3 minggu lepas.  Dan GT tidak langsung hairan apabila dia tampil memberi kenyataan pro Anwar dalam isu ini.

GT blogger yg baru bergelumang di dunia maya.  Hanya mengenali si Anuar ini melalui cerita-cerita dari sahabat yang lebih lama berjuang dalam politik.  

Jom baca tulisan otai blogger yang lebih kenal tentang si Anuar UMNO Reform ini.

1 comment:

  1. Syabas Bro GT
    Walaupun baru tapi tetap bisa maa..
    Teruskan memerhati dan menilai musuh dalam selimut ni. Telanjangkan dia, biar kami nilai perutnya boroi ke tidak... hee..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...